Home » Ka5aN Community Service

Ka5aN Community Service

Community Management je posao novog doba, nešto o čemu se počelo nedavno pričati u svijetu pa tako i kod nas. To je novi „zanat“ u Vašem svijetu kojim rukovodi brza informacija Internet i novi mediji. Community Management posao koji se veže za Internet kao najbrži i najefektniji medij današnjice. Community Management se usko veže i sa društvenim mrežama koje su postale mediji za sebe ali i najbrži kanali razmjene informacija.
Community Managment je prosto rečeno potreba ljudi koji sjedeći iza svojih ekrana kreiraju život, svakodnevicu veze i poslovnu saradnju sa drugim ljudima, brandovima ili kompanijama. Zahvaljujući tehnološkoj revoluciji poput dobivanja poruka putem različitih softwarskih paketa messaginga, Web 2.0, Open Sourcea i mobilnih mreža, ljudi su osjetili potrebu da se ujedine u grupe koje su nazvane društvene mreže, a mi ih nazivamo jednostavnim imenima poput Facebook-a, Twittera, Google+ itd.. Razvoj društvenih mreža je doveo i do potpuno novog načina razmjene informacija u poslovnom svijetu. Preko noći su zaboravljeni billboardi, forumi i chat sobe. Kada novom poslovnom svijetu dodate termin online, sve postane puno drugačije.

Šta radimo 

Ka5aN Community service je prva kompanija u Bosni i Hercegovini specijalizirana za online community management, odnosno upravljanje odnosa sa korisnicima malih i velikih kompanija i obrta putem njihovih profila na Facebooku, Twitteru, Youtubeu, Flickru, LinkedINU-u i drugim. Online community management, posebno kada je riječ o brzorastućim društvenim mrežama, potpuno je nova vrsta posla u kojoj su jednako važne diplomatske, komunikacijske i marketinške vještine, ali i jak online kredibilitet onih koji profile vode.

Ka5aN Community management service se bavi community managementom od 2010. godine.

Društvene mreže nemaju radno vrijeme, zbog toga mi za svoje klijente komuniciramo 24 sata dnevno, svih 7 dana u sedmici.

Izrada Internet strategije i strategije nastupa na duštvenim mrežama

Kako bi community management usitinu postao produžena ruka marketinških aktivnosti i komunikacija, te ključan touch point između kompanije i korisnika iza nastupa na društvenim mrežama uvijek stoji ozbiljna strategija.

Društveno mrežne strategije temelje se na ključnim smjernicama samih kompanija ili njihovih brandova te unaprijed zadanom planu aktivnosti, a ovakavm detaljno razrađen nastup na društveno mrežnim kanalima Ka5aN Community service za svoje klijente redovno osmišljava im provodi u dijelo.

Osim specifičnih strategija nastupa na društvenim mrežama, za pojedine brandove i kompanije osmišljavamo i kompletne internetske strategije, nagradne igre, kvizove i igre istraživanja te izrade micro siteova, a sve sa ciljem izgradnje besprijekornog digitalnog identiteta te ostvarivanja ciljeva naših klijenata.

Upravo taj online dio za Vas radi Ka5aN Community Service. Biti Online danas ne podrazumijeva biti na internetu, nego usmjeravati i kanalisati komunikaciju s ljudima koji žele razgovarati s Vama, vašim brandom, proizvodom ili kompanijom. Usko povezan sa brand managementom, community management u novom online svijetu postaje jako oružje marketinga za one koji ga znaju koristiti na pravi način.

Ka5aN Community Service može djelovati kao jedinstven komunikator za Vaš brand ili kompaniju. Kreirajući statuse svakog dana iz sata u sat biti ćemo prvi u komunikaciji sa ljudima. Za Vas postavljamo, osmišljavamo i kreiramo statuse i sadržaje na društvenim mrežama, promoviramo vaš brand ili kompaniju. Naš rad je vidljiv, lako prepoznatljiv i učinkovit. Način komunikacije je ključ uspjeha, ali način komunikacije na internetu je specifičan i zbog toga se treba usmjeravati i kreativno voditi. Stalno prisustvo u online svijetu Vam daje poseban osjećaj zadovoljstva i uticaja koji možete iskoristiti kako bi poboljšali javno komuniciranje potencijalnog kupca ali i zadovoljili njihove potrebe o kojima su do tada govorili jako tiho. Samo sretan i zadovoljan kupac ce ponovo pokucati na Vaša vrata, a da bi postao i ostao sretan potrebno mu je stalno prisustvo i prisan kontakt sa brandom ili kompanijom koja ga čini sretnim i zadovoljnim.

Ka5aN Community management

Kontakt : Tarik Kapetanović

Husrefa Redzica br 3

71000 Sarajevo BiH

Mob : +387 61 86 91 86

kapetanovic.tarik@gmail.com