Zaposleni u Google za sve pitaju PRa – posebno su osjetljive teme o nafti, praćenju, religijama, Izraelu i Kini

Google je dodao sloj nadzora za istraživačke radove o osjetljivim temama, uključujući pol, rasu i političku ideologiju.  Napredak tehnologije i rastuća složenost projekata postavljaju etička, reputaciona, regulatorna i pravna pitanja, navodi se u novoj poslovnoj politici. Troje zaposlenih reklo je agenciji Reuters da je pravilo počelo u junu da funkcioniše.

Kompanija je također u više navrata tražila od zaposlenih da se uzdrže od toga da svoju tehnologiju prikazuju u negativnom svjetlu. Zaposlenima koji rade na dokumentu o preporuci AI, koji se koristi za personalizaciju sadržaja na platformama poput YouTube-a, rečeno je da „vode računa da daju pozitivan ton“, navodi Reuters.

Drugi rad o korištenju umjetne inteligencije za razumijevanje stranih jezika ublažio je referencu na to kako proizvod Google prevodilac pravi greške, napisao je Reuters. Promjena je nastala kao odgovor na zahtjev recenzenata.

Google-ov standardni postupak pregleda ima za cilj da osigura da istraživači nehotice ne otkrivaju poslovne tajne. Zaposleni koji žele da procjene Google-ove usluge na osnovu pristrasnosti, mole se da se prvo konsultuju sa pravnim, PR i timovima za smjernice. Ostale osjetljive teme navodno uključuju Kinunaftnu industrijupodatke o lokacijireligiju i Izrael. Očigledno je da se nešto dešava u kompaniji Google, i pitanje je trenutka kada ćemo saznati i šta.

Izvor: The Verge

Ostavite komentar