YouTube umjesto TVa: Stotine miliona ljudi gleda ovu platformu svakog mjeseca

Korisnici YouTube-a sve više odlaze od tradicionalnih uređaja i počinju da koriste prednosti velikih ekrana. Ovde se prvenstveno misli na televizore, na kojima više od 100 miliona korisnika mjesečno gleda YouTube ili YouTube TV u Sjedinjenim Američkim Državama. Povećano je i vrijeme gledanja televizije, 80% u odnosu na prošlu godinu, dok je vreme gledanja uživo u martu poraslo za oko 250% u odnosu na 2019. godinu.

YouTube sve popularniji na velikim ekranima

YouTube je ovu statistiku o impozantnim brojevima predstavio na industrijskom događaju NewFronts, namijenjenom digitalnim oglašivačima. Kompanija je također najavila novu liniju originalnih programa, uključujući “Ultimate Home Championship“, virtuelno takmičenje u kom će učestvovati sportisti i YouTube ličnosti. Emisiju će voditi Stef Kari i novac zarađen od emisije biće dat u humanitarne svrhe u borbi protiv COVID-19 virusa.

Google je dugo pokušavao da potisne YouTube samo na mobilne telefone i veće ekrane, i izgleda da su ti napori počeli da se isplaćuju. Taj pomak je vjerovatno ubrzan poslednjih mjeseci usljed epidemije Korona virusa, jer su mnogi ljudi ostali kod kuće, i više vremena počeli da provode ispred svojih televizora. Primećene su i promene navika gledanja tokom epidemije. Prikazi sadržaja sa supama i receptima za hranu skočili su za više od 400% u periodu od sredine marta do kraja maja, u poređenju s početkom godine. Svi video snimci koji su vezani za kuhanje imali su skok od oko 45% u poređenju sa prošlom godinom, dok su video snimci sa “vježbanjem kod kuće” doživjeli rast od oko 200%, od sredine marta do kraja maja.

Izvor: Engadget

Ostavite komentar