Instagram i Facebook bi mogli uvesti opciju za blokiranje političkih oglasa

Facebook i Instagram su objavili da će omogućiti svim američkim korisnicima da isključe političke oglase na svojim profilima ako to žele, uoči izbora u Sjedinjenim Američkim Državama zakazanim za jesen. Mark Zuckerberg je objavio da razumije sve koji ne žele da slušaju bilo šta o izborima, i da zbog njih uvodi opciju ukidanja političkih oglasa.

Funkcija blokiranja političkih reklama biće predstavljena korisnicima u narednih nekoliko sedmica, a uključivati će oglase i reklame koje su registrovane kao takve na ovim društvenim mrežama. Smatra se da Facebook, jedna od najvećih reklamnih platformi na svijetu, neće izgubiti prihode od oglasa zbog ove odluke. Naprotiv, sve može da bude vrlo pozitivno za njih, jer će time ljudi jasno pokazati kome ne vjeruju i zbog kakvih izjava, jer su u takvim reklamama uglavnom sadržane lažne informacije ili obmanjujuće tvrdnje.

Mark Zuckerberg je izjavio nedavno da Facebook nikako ne može biti arbitar istine o svemu što ljudi kažu na mreži. Neki od političara žele da se uvedu pravila o postavljanju političkih oglasa, koji prije nego postanu online i vidljivi, budu provjerljivi na period od dvije sedmice. Nazivajući izborno glasanje jedinstvenim izrazom demokratije, Zuckerberg smatra da Facebook ima odgovornost da aktivno podrži dobro informisanje i nepristrasnost, kada je u pitanju ovaj društveni čin.

Izvor: CNN

Ostavite komentar