Instagram je fabrika para: U prošloj godini zaradili 20 milijardi dolara!

Instagram je tokom 2019. ostvario oko 20 milijardi dolara prihoda od oglašavanja, što je 5 milijardi više u odnosu na YouTube.

Ove sedmice Google je s javnosti podijelio informaciju koju smo čekali godinama – o prihodima koji ostvaraju oglašavanjem na YouTubeu. Cifra nije mala, a tih 15 milijardi dolara koliko je YouTube okrenuo tokom prošle godine iznosi oko deset posto ukupnih prihoda Googlea.

Ipak, Google dio te zarade mora podijeliti s kreatorima videozapisa, a koliko im ostane nakon svih troškova, odnosno koliki je profit koji je najpopularniji videoservis na svijetu ostvario u 2019., nije poznato.

Samo dan nakon što smo saznali informacije o zaradi YouTubea od oglašavanja, saznali smo i koliko novca Facebook zarađuje od Instagrama. Nije riječ o službenim informacijama iz Zuckerbergove kompanije, već su se tih podataka dokopali novinari Bloomberga. Prema njima, Instagram stoji puno bolje u odnosu na YouTube te su tokom 2019. zaslužni za više od četvrtine ukupnih prihoda Facebooka.

Oglasi se na Instagramu prikazuju između Storiesa, između objava na glavnom feedu, kao i na explore tabu, a prihodi od oglašavanja na toj društvenoj mreži prošle su godine iznosili čak 20 milijardi dolara. 

Osim što zarađuju više od YouTubea, treba napomenuti da Instagram ne plaća svoje kreatore, kao što to radi Googleov videoservis. Naime, influenceri na toj mreži novac zarađuju od sponzorstava, a ne dijeleći zaradu od oglašavanja s Instagramom.

Kako napominju na The Vergeu, Instagram ipak finansijski pomaže određenim kreatorima sadržaja za videoservis IGTV, no riječ je o malim ciframa, prvenstveno namijenjenim nabavci opreme i podršci za snimanje, a ne dijeljenju profita od oglašavanja.

Ostavite komentar