Influenceri podignite cijene: 2020 je vaša godina!

Trendovi u digitalnom marketingu su konstantni, a promjene su u, većoj ili manjoj mjeri, uvijek značajne. U prilog značajnim promjenama je influenser marketing koji je zabilježio jako veliki napredak i promjenu u odnosu na sam početak.

Niko sa sigurnoću i ne može da tvrdi kada je sve počelo, ali se osjetno primjećuje koliko je u današnje vrijeme influenser marketing jako bitan “alat” za promociju i prodaju.

Sajt oberlo.com obradio je temu trendova u influenser marketingu za 2020. godinu. Za razliku od “klasičnog” marketinga na društvenim mrežama i video marketinga, influenser marketing se pozicionirao na mnogo većem nivou, a u prilog tome nam govori i da sve više kompanija ulaže baš u ovakav vid reklamiranja.

Ukoliko ste kompanija koja se i dalje razmišlja da li je influenser marketing potreban, onda su ove činjenice izuzetno bitne za vašu odluku.

1. Skoro 100 posto tržišta koristi influenser marketing – većina agencija je uvrstila influenser marketing u svoju marketing strategiju
 
2. Čak devet od 10 oglašivača smatra da je influenser marketing značajan za oglašavanje i velikoj mjeri uspješan
 
3. Ukoliko uložite marku putem influenser marketinga, zaradićete čak 18 maraka – ovo nam u mnogo velikoj mjeri govori da se nijedna marka zapravo ne gubi kroz influenser marketing, već da u velikoj mjeri se izuzetno lijepo zarađuje
 
4. Cilj influenser marketinga jeste da podigne svijest o brendu, što predstavlja jedan od tri najznačajnija aspekta. Nakon njega slijedi formiranje ciljane grupe na tržištu, povećavanje prodaje…
 
5. Skoro 40 posto oglašivača želi da poveća marketing budžet za influenser marketing nakon jednom isprobane kampanje
 
6. Rast sponzorisanih postova u 2018. godini – preko 2,6 miliona dolara je uloženo u sponzorisane objave na Instagramu
 
7. Od deset ispitanika, čak 8 je kupilo proizvod koji je reklamiran putem influenser marketinga
 
8. Najkorištenija društvena mreža u domenu influenser marketinga je Instagram – skoro 90 posto vodi svoje kampanje baš putem ove društvene mreže
 
9. Pola miliona influensera koristi samo Instagram za svoj rad
 
10. Četvrtinu tržišta zauzima reklamiranje u domenu mode, odjeće i obuće

Izvor : oberlo.com

Ostavite komentar