Nakon mnogo priče : Facebook ipak ne ukida političko reklamiranje pa čak ni kad sadrži lažne informacije !

Facebook je objavio da neće promijeniti svoju kontroverznu politiku dopuštanja političkih oglasa koji sadrže lažne informacije.

Umjesto toga, kompanija će svojim korisnicima dati mogućnost da vide manje političkih oglasa, kao i malo više kontrole nad tome koji se oglasi vide, a koji ne.

Promjene dolaze putem ažuriranja alata koji omogućava bilo kome da vidi sve oglase koje političari objavljuju na Fejsbuku i Instagramu, piše sajt Mashable.

Promene su predviđene za prvi kvartal 2020. godine, a nakon njih će korisnici moći da pogledaju željenu ciljnu grupu za svaki oglas u političkim, izbornim ili društvenim kampanjama.

Takođe, oglasi će moći da se pretražuju preciznije, na primjer tačnim frazama ili filterima koji uključuju veličinu publike, kao i datume i regione koje bi određena kampanja trebalo da “cilja”.

Biće moguće kontrolisati i koji oglasi stižu do određenog korisnika putem “Custoom Audience” liste. Ovo predstavlja spisak korisničkih informacija koje pomažu oglašivačima da ciljaju ciljaju određenu publiku.

Što je najbitnije, korisnici će moći jednostavno da izaberu da vide manje političkih oglasa.

“Važnost ovih alata za dostizanje ključne publike iz širokog spektra nevladinih organizacija, neprofitnih organizacija, političkih grupa i kampanja” kaže Rob Ledern, menadžer proizvoda u kompaniji Facebook, objašnjavajući zašto politički oglasi nisu potpuno isključeni ili ograničeni na ovoj društvenoj mreži.

Ostavite komentar