Facebook progovara o privatnosti korisnika ali stvari ne provodi u praksi

Kao što smo već navikli od Facebooka, ono što izgleda dobro na papiru zapravo i nije pretjerano korisno u praksi.

Facebook već godinama ima problema sa zaštitom privatnosti svojih korisnika. Toga su svjesni svi – i sami korisnici i zakonodavci koji zapravo nemaju konkretno rješenje za taj problem. Nema ga ni Facebook.

Iako se mora priznati da su pokazali dobru volju i pokušali začepiti neke najveće rupe koje su ugrožavale privatnost korisnika i njihove osjetljive podatke, u Facebooku još uvijek nisu pronašli onu “zlatnu sredinu” koja bi omogućila korisnicima da se osjećaju sigurno, a mreži da posluje pozitivno.

Stoga, kad su iz Facebooka najavili kako će sudjelovati na raspravi o zaštiti privatnosti korisnika na CES 2020., koji se ovih dana održava u Las Vegasu, činilo se kao da vidimo svjetlo na kraju tunela.

Facebook već godinama ima problema sa zaštitom privatnosti svojih korisnika. Toga su svjesni svi – i sami korisnici i zakonodavci koji zapravo nemaju konkretno rješenje za taj problem. Nema ga ni Facebook.

Iako se mora priznati da su pokazali dobru volju i pokušali zakrpati neke najveće rupe koje su ugrožavale privatnost korisnika i njihove osjetljive podatke, u Facebooku još uvijek nisu pronašli onu “zlatnu sredinu” koja bi omogućila korisnicima da se osjećaju sigurno, a mreži da posluje pozitivno.

Stoga, kad su iz Facebooka najavili kako će učestovati na raspravi o zaštiti privatnosti korisnika na CES 2020., koji se ovih dana održava u Las Vegasu, činilo se kao da vidimo svjetlo na kraju tunela.

Jer činjenica da netko prikuplja podatke o vama i onda vam na temelju tih podataka servira oglase ili sadržaj koji ne samo da mogu utjecati na vaše stavove i razmišljanja, nego i u potpunosti promijeniti način na koji konzumirate informacije – zaista je zabrinjavajuća.

Facebook je u nekoliko navrata prozivan zbog svoje prakse da prati što korisnici rade i kad ne koriste aplikaciju, što prikuplja podatke o prijateljima korisnika, koji nisu korisnici Facebooka, ali i što korisnici nemaju mogućnost u potpunosti zabraniti Facebooku da koristi njihove podatke za oglašavanje.

I sam je šef Facebooka Mark Zuckerberg rekao da se Facebookov način poslovanja, a to je prodaja oglasnog prostora, neće promijeniti. I zašto bi, kad mu nitko dosad nije uspio zabraniti da korisničke podatke upotrijebi protiv njih samih.

Ostavite komentar