Twitter priznao : Nisu svi korisnici isti ali sad pravimo promjenu i uvodimo “reklamni socijalizam”

Twitter je zvanično priznao da su njegovi korisnici koji imaju manje pratilaca viđali više reklama na svojim profilima od onih koje prati veći broj ljudi.

Takva politika primjenjivana je sa namjerom da se popularnim korisnicima omogući bolje korisničko iskustvo i da se oni potaknu da što više koriste platformu.

“Ranije su korisnici sa velikim brojem pratilaca na svojim profilima viđali manje reklama. Od nedavno smo promijenili pristup, i sada reklame mogu da vide svi oni koji koriste Twitter. To znači da će neki korsinici od sada viđati više reklama”, rekao je portparol Twittera za The Verge.

Nova mjera je već počela da se primjenjuje, budući da se već nekoliko sedmica unazad neki popularni korisnici sa velikim brojem pratilaca, žale da viđaju više reklama nego ranije.

Tako je Twitter sada napravio “uravnilovku”, što za rezultat ima to da popularni i mnogo praćeni korisnici sada mogu da osjete kako to izgleda biti “proleter” na Twitteru.

Nova mjera dolazi kao posljedica slabije zarade od reklama, za šta ta kompanija krivi probleme sa oglašavanjem proizvoda i “alarmantno lošu praksu upravljanja podacima”.

Twitter obično od korisnika traži dozvolu da dijeli informacije o vrsti uređaja sa koga mu pristupaju, Wi-Fi vezi i oprativnom sistemu. Podešavanja koja su bila zadužena za kontrolu tih podataka, međutim, nisu funkcionisala kako treba, pa su informacije curile prema oglašivačima onda kada nije trebalo.

Problem je sada riješen, što je dobro za korisnike, ali ne i za kompaniju, budući da oglašivači žele da preciznije ciljaju praćenije korisnike, za koje je vjerovatnije da će trošiti više novca na njihove proizvode.

Twitter zato sada traži dugoročnije rješenje ovog problema.

Ostavite komentar