Influenceri paniče : Nema više likeova !

Godinama su ljudi koji koriste Facebook, Instagram i Twitter “ganjali” lajkove kao za statusnim simbolom. Više lajkova na postu na društvenim medijima značilo je da je post popularan, zanimljiv i vrijedan.

Da bi prikupili lajkove, ljudi često objavljuju poruke i video-snimke za koje se nadaju da će postati viralni što ponekad dovodi do širenja nasilnog, radikalnog ili na neki drugi način ekstremističkog sadržaja na društvenim medijima.

Ova društvena mreža, naime, saopštila je da započinje testiranje u Australiji tokom kog će broj lajkova, pregleda videa i druge statistike postova biti privatni i vidljivi samo autorima.

“Prikupićemo povratne informacije da bismo vidjeli da li će ova promjena poboljšati iskustva ljudi”, rekao je Džimi Raimo, portparol Fejsbuka, i dodao da je želja da njihova mreža bude mjesto gdje će se ljudi osjećati prijatno i slobodno se izražavati.

Godinama, zagovornici sigurnog interneta traže od Facebooka da prestane da daje prioritet lajkovima, tvrdeći da takve metrike negativno utiču na samopoštovanje ljudi.

“Znamo da djeca traže potvrdu pomoću lajka. Znamo da to može negativno da utiče na samopoštovanje djece i tinejdžera”, rekao je Džim Stejer, izvršni direktor neprofitne organizacije Common Sense Media, i dodao da “javnost konačno postaje svjesna koliko ove taktike mogu biti manipulativne”.

Facebook je također bio pod pritiskom zbog količine ekstremnog sadržaja koji se na toj mreži objavljuje i uticaja koji ti postovi i video-snimci imaju na život ljudi. Kako su korisnici pokušavali da privuku pažnju na svoje postove, oni su na toj društvenoj mreži čak i uživo prenosili ubistva. Također, česta je i praksa kupovine lajkova.

Instagram, također u vlasništvu Facebooka, je ove godine počeo da sprovodi slične eksperimente sa ciljem da stvore “okruženje sa manje pritiska u kojem se ljudi osjećaju prijatno za izražavanje”.

Ostavite komentar