Amazon najvredniji brend na svijetu

Američka kompanija Amazon je najvredniji brend u svetu sa procenjenom vrijednošću od 315,5 milijardi dolara, čime je pretekla Epl i Gugl, prema rangiranju globalnih brendova na listi koju sastavlja istraživačka agencija “Kantar”.

amazon_pxb

Time je vrijednost brenda Amazon uvećana za čak 52 posto u odnosu na prošlu godinu.
Epl se našao na drugom mjestu, budući da je njegova vrijednost procjenjena na 309,5 milijardi dolara, a Gugl na trećem mjestu, sa vrijednošću od 309 milijardi dolara.
Gugl je prošle godine osvojio prvo mjesto, a Gugl i Epl su naizmenično proveli 12 godina na vrhu liste.
Agencija “Kantar” je skok Amazona na listi pripisala njegovom raznovrsnom portfoliju usluga, navodeći da “fenomenalan rast vrijednosti brenda Amazon od gotovo 108 milijardi dolara u protekloj godini pokazuje koliko su brendovi sada manje povezani sa pojedinim kategorijama i regionima”.
Na četvrtom mjestu rang liste je Majkrosoft (vrijednost 251,2 milijarde dolara), kompanija Viza je na petom (177,9 milijardi dolara), a u prvih deset plasirali su se još i Fejsbuk (159 milijardi dolara), Alibaba (131,2 milijarde dolara), Tensent (130,9 milijardi dolara), Mekdonalds (130,4 milijarde dolara) i AT&T (108,4 milijarde dolara)
Autor: Tanjug

Ostavite komentar