Likeovi nisu mjerilo uspjeha : Ima 2,6 miliona pratilaca koji ne kupuju njene proizvode

U američkim medijima objavljena je priča koja pokazuje da biti influenser i nije tako lagan posao. Najbolji primjer je slučaj 18-godišnje influenserke Ari koja ima 2,6 miliona pratilaca, za koje se nadala da će biti kupci brenda odjeće koju je reklamirala.

influenserka-ari-600x315

Međutim, situacija baš i nije išla u njenu korist. Naprotiv, influenserka koja se na Instagramu predstavlja kao Ari trebala je prodati samo 36 majica koje bi joj osigurale pokretanje vlastite internetske trgovine s odjećom, u čemu nije uspjela. Svoje razočarenje podijelila je s brojnim pratiocima na Instagramu.

Ari je pojasnila da firma za proizvodnju odjeće s kojom sarađuje ima određena pravila vezana za prvu prodaju, što uključuje prodaju najmanje 36 komada iz linije.

– Dobivala sam povratnu informaciju od ljudi koji su tvrdili da im se sviđa moja odjeća te da su je htjeli kupiti. Ipak, niko nije održao svoju riječ pa sada firma neće moći isporučiti naružbe ni ljudima koji su zapravo kupili ono što sam reklamirala. To mi slama srce – napisala je Ari.

Njen status je izazvao burne reakcije i raspravu na Tviteru, nakon čega ga je obrisala. Ipak, komentari su se nastavili nizati, a Tviter rasprava rezultirala je marketinškim savjetima i trikovima.

Među onima koji su isticali Arine greške, bilo je i onih koji su pretpostavili da je njena objava o neuspjelom poslu samo marketinški trik.

Index.hr

Ostavite komentar