EUropski parlament šokira : Za kampanju nije ništa skupo pa ni djeca ni emocije !

Kandidati pokušavaju potaknuti birače da izađu na izbore nizom kampanja i uvjere ih da odlučuju o svojoj sudbini.

born

Mala izlaznost na europske izbore glavni je problem s kojim se suočava Europski parlament. Kandidati pokušavaju potaknuti birače da izađu na izbore nizom kampanja i uvjere ih da odlučuju o svojoj sudbini. Sama po sebi kampanja u Europi nije pretjerano zanimljiva, ali nešto drugačijim pristupom.

Parlament je ovoga puta pogodio u metu više nego bilo koja stranka. Pitali su – hoćete li učiniti sve za budućnost svoje djece?

Glavni promospot europskog parlamenta pokrenuo je najjače emocije koje u životu imamo, a zbog intimnih trenutaka uhvaćenih u spotu mnogi su ga na prvu nazvali šokantnim.

“Poruka je jasna, dodatno je jasno da Evropski parlament nije štedio ni novac ni emocije niti je štedio u krajnjoj liniji djecu. Važno je bilo poslati jaku poruku koja će zaštititi aktuelne donosioce odluka. Glavna poruka kapanje jeste pitanje “u kakvoj EU će živjeti moje dijete?” Jasno je da se ciljano na EU koju danas poznajemo, međutim suočena sa sve radikalnijim promjenama niti EU niti njen parlament prilikom izrade ovog spota nije mislio na to šta će biti ako aktuelni izgube izbore i dođe do sve radikalnijih promjena, kaže komunikacijski stručnjak Tarik Kapetanović

 

Ovoga puta rat za prije svega mlade glasače.

Parlament ne smije predstavljati ideologije, zauzimati strane (iako to sve otvorenije čini), osim službene politike koju zastupa jer su spotovi plaćeni novcem svih poreznih obveznika.

 

 

Ostavite komentar