Twitter uvodi nova pravila političkog oglašavanja

Tviter je najavio mjere koje bi trebalo da obezbjede veću transparentnost u vezi sa političkim oglašavanjem na toj društvenoj mreži.

twitter-politics

Kompanija namjerava da usvoji strožu politiku u pogledu reklamnog sadržaja, poboljša postojeće kontrole i pokrene centar koji će snimati informacije o oglašivačima i poruke sponzorisanih sadržaja, naveo je na svom blogu jedan od menadžera Tvitera Brus Falk.
Tražićemo od oglašivača da jasno identifikuju svoje oglase“, napisao je Falk, dodajući da će oni sa političkim sadržajem morati jasno da imaju navedeno da je pitanju takav oglas.
Ove mere tehnološki giganti preduzimaju posle reagovanja na navodno mešanje Rusije tokom američke predsedničke kampanje 2016. godine.
Fejsbuk, Tviter i Gugl pronašli su na svojim sajtovima sadržaje koji su finansirali ruski interesni krugovi tokom kampanje.
Američki senatori su prošle sedmice predložili da za društvene mreže treba uvesti pravila transparentnosti koja važe za televizijske kanale.
Autor: Beta

Ostavite komentar