Uskoro oglasi i u prostoru Facebook messengera

Nakon što je Facebook svoju mobilnu aplikaciju razdvojio u dvije – Facebook i Messenger, sada je kompanija odlučila da iskoristi Messenger kao još jedan kanal za plasiranje oglasa.
547092-fb-messenger-ads
Tako će korisnici jedne od najpopularnijih aplikacija za dopisivanje uskoro na ekranima svojih pametnih telefona uz poruke svojih prijatelja gledati i oglase.
Kako ističu iz Facebooka, oglasi će biti plasirani između korisničkih poruka, kao što je to slučaj s oglasima na klasičnom Facebook zidu.
Šef razvoja Messengera Sten Čudnovski, gostujući na MobileBeat 2017, najavio je kako oglasi neće biti vidljivi odmah niti svima. Naime, poslužiće se istom taktikom koju su koristili i za uvođenje oglasa na Instagram – postepeno i polako.
Ovo je samo posljednji u nizu pokušaja Facebooka da obezbjedi pozitivan rast prihoda. Već su se pojavile glasine kako bi sljedeći “na udaru” mogao biti popularni servis i aplikacija za dopisivanje WhatsApp. Naime, prema nekim procjenama svakog dana razmjeni se više od dvije milijarde poruka na Messengeru i oko dvije i po milijarde na WhatsAppu, što je izuzetno zanimljivo oglašivačima.
Procjenjuje se kako bi uvođenjem oglasa u Messenger i WhatsApp, Facebook mogao zaraditi dodatnih 11 milijardi dolara do 2020.
Prvi koji su imali “sreće” da vide oglase u Messengeru su bili korisnici u Australiji i na Tajlandu, gdje je Facebook testirao tu mogućnost posljednjih šest mjeseci. Oglašivači mogu da koriste klasični oglas kojim privlače posjetioce na svoje web ili Facebook stranice, ili ponuditi korisnicima mjesto gdje mogu započeti razgovor, pitati šta ih zanima ili dobiti dodatne informacije o kompaniji. Zanimljivo je kako su korisnici veoma dobro prihvatili takav oblik oglašavanja jer ih “povezuje s kompanijama”.

Ostavite komentar