ZGODIĆ: Fejknjuzerski povez oko očiju

Piše : Ensar Zgodić

Zapadni mejnstrim mediji izgubili su osnovni informativni kredibilitet jer su crtali neku drugu stvarnost, lažirali, montirali, izmišljali i izokretali – pa ako i nema izvora za poželjnu informaciju, oni su ih stvarali

Mediji u BiH koji slijede mejnstrim fejknjuzere kao da su posvađani sa stvarnošću, bunovni i nespremni, očekujući da se probude iz njima ružnog sna u kojem je Hilari izgubila, dovodeći u studije i opet predstavljajući relevantnim i stručnim sve one analitičare, profesore, novinare, stručnjake koji – ne samo da ništa nisu uspjeli nikome da objasne i rastumaće objektivno, niti je išta od njihovih predviđanja i stavova imalo uporišta, nego su, sada je jasno, promašili sve o čemu su govorili, obmanjivali javnost – svjesno ili ne, za pare ili iz ideološke zasljepljenosti, iz neznanja ili svjesnog širenja neznanja, nije bitno

Naime, upiranje prstom u rusku propagandu upravo je spin zapadnih fejknjuzera. Zapadni mejnstrim fejnjuzeri su izmisli i samu sintagmu fejk njuz, kako bi naštetili upravo medijima koji su otkrivali i dokazivali njihove izmišljotine, ali im se to vraća kao bumerang upravo sa saznanjima ko su pravi fejknknjuzeri

trumpp

Prohilarijevska javnost odbija da prihvati da su Kolinda i Si-En-En samo turisti

Trampovo odbijanje da na svojoj prvoj konferenciji za novinare kao izabrani predsjednik odgovori na pitanje Džima Akoste reportera Si-En-En-a, nazivajući tu televiziju „fejknjuz“, sigurno je potpuno nov i šokantan način obraćanja jednog američkog predsjednika tom do sada privilegovanom medijskom gigantu, izrazu moći neoliberalne, korporativne i globalističko-imperijalne Amerike, nekoga ko je pretendovao da izdaje certifat šta je laž, a šta istina u koju ne smije da se sumnnja.

Zacrtana gubitnička agenda

Čovjek koga su po svaku cijenu željeli da omrznu Americi i svijetu, za račun protivkandidatkinje, sada je predsjednik, a Si-En-En i drugi mejnstrim mediji, kao što su Vašington Post, Tajm, ili Nju Jork Tajms, za novog predsjednika više ne predstavljaju nikakve veličine nego plaćeničke medije korumpirane političke elite koje šire lažne vijesti, linč i montirane konstrukcije. Neizbježni dosadašnji korespondenti i reporteri ovih medija možda će sjutra morati da se javljaju iza spoljne ograde Bijele kuće, kao turisti.

Primjer predsjednice Republike Hrvatske i bivše zamjenice Generalnog sekretara NATO-a Kolinde Grabar-Kitarović u tom smislu takođe mnogo govori o tome kako dojučerašnji visoki funkcioneri globalističkih struktura, odjednom gube na značaju jer je nastupilo neko novo vrijeme.

A to u dobrom dijelu dejtonske Bosne i Hercegovine nije izgleda imao ko da kaže, jer su mediji slijedili neku drugu, unaprijed zacrtanu, ispostavilo se gubitničku agendu – i to se najbolje upravo ocrtava na primjeru načina izvještavanja o američkim izborima.

U medijima u Federaciji BiH uglavnom je vladao informativni mrak pod velom monopola prohilarijevskih medija, tačnije zapadnih, američkih i evropskih mejnstrim medija koji slove za neupitne veličine, uzore profesije, kojem se stremi i bezuslovno vjeruje i bez provjeravanja ili uopšte uzimanja u obzir nekog drugog izvora.

Zapadni mejnstrim mediji izgubili su osnovni informativni kredibilitet jer su crtali neku drugu stvarnost, lažirali, montirali, izmišljali i izokretali – pa ako i nema izvora za poželjnu informaciju, oni su ih stvarali.

Nakon više decenija sijanja obavještajnih dezinformacija konačno su razotkriveni, zahvaljujući između ostalih i alternativnim medijima kao što je Infowars, neizostavni Wikileaks i sigurno RT, medij kojeg optužuju da širi rusku propagandu, protiv koga je zapadni neoliberalni establišment poveo rat, upravo jer je RT-ova „ruska propaganda“ razotrkivala i razotkriva prije svega laži i podvale zapadnih mejnstrim medija.

U najvećem dijelu BiH, osim u Republici Srpskoj (RTRS), sva javnost – analitičari, političari, novinari – dakle svako ko se u medijima predstavlja kao relevantan i stručan, aktuelan i sposoban da predoči javnosti neka saznanja i viđenja – svi odreda su ne samo otvoreno i bez zazora favorizovali kanditatkinju Klinton, bez izuzetka, uključujući i medije u Republici Srpskoj koji su finansijski podržani od američkog novca kako bi rušili Dodika, nego može se kazati da su mediji u Sarajevu i domaći i strani koji se emituju na našem jeziku – bez ikakvog praktično otklona, šireći to otvoreno kao nešto što se podrazumijeva, dakako navijački jer su i mediji i spomenuti „relevantni“ – diseminatori prohilarijevske najžuće propagande, svoje dimne bombe predstavljali kao zastupanje univerzalnih vrijednosti čovječanstva, uz neizbježnu anatemizaciju Trampa po prepisanom šablonu mejnstrim fejknjuzera sa Zapada.

Doviđenja Si-En-En

Mediji u BiH koji slijede mejnstrim fejknjuzere kao da su posvađani sa stvarnošću, bunovni i nespremni, očekujući da se probude iz njima ružnog sna u kojem je Hilari izgubila, dovodeći u studije i opet predstavljajući relevantnim i stručnim sve one analitičare, profesore, novinare, stručnjake koji – ne samo da ništa nisu uspjeli nikome da objasne i rastumače objektivno, niti je išta od njihovih predviđanja i stavova imalo uporišta, nego su, sada je jasno, promašili sve o čemu su govorili, obmanjivali javnost – svjesno ili ne, za pare ili iz ideološke zaslijepljenosti, iz neznanja ili svjesnog širenja neznanja, nije bitno.

Bitno je da većina medija, osim nekih u Republici Srpskoj, i dalje grčevito drže javnost sa povezom na očima.

BiH je potpuno pod šapom zapadnih mejnstrim medija i njihove lažne propagande, a koja je potpuno u sadejstvu sa obavještajnim i političkim strukturama mondijalista čija era zalazi. Praktično u javnosti nema glasa koji nije na fonu njihovih medija, osim naravno izuzetaka, opet u Republici Srpskoj.

Pored domaćih, tu su i inostrani mediji, zaprašivači zapadnih fejknjuzera – balkanska verzija Si-En-En-a – Televizija N1, Al Džezira, Slobodna Evropa.

I oni su praktično domaći u sredini gdje se živi u paralelnoj stvarnosti koju su decenijama stvarale globalističke NVO i mediji kojima je utuvljeno da je širenje ideologije evro-atlantskih interesa i integracija prevashodna dužnost i obaveza.

Međutim, kada se govori o propagandi, ne može se uopšte u isti koš staviti bilo koja zapadna propaganda sa mejnstrim medija i ono što se zove „ruska propaganda“.

Naime, upiranje prstom u rusku propagandu upravo je spin zapadnih fejknjuzera. Zapadni mejnstrim fejnjuzeri su izmisli i samu sintagmu fejk njuz, kako bi naštetili upravo medijima koji su otkrivali i dokazivali njihove izmišljotine, ali im se to vraća kao bumerang upravo sa saznanjima ko su pravi fejknknjuzeri.

Dakle, ako i postoji nešto što se zove ruska propaganda u medijima na koje se ostrvio uspaničeni globalističko-korporativni establišment i njihovi fejknjuz mediji, to ne može da se poredi sa onim što rade zapadni mejnstrim mediji, jer dobra propaganda ne može da počiva na neistinama. Uostalom, zapadni mejnstrim mediji više nikome ne mogu da drže nikakve lekcije. Uz vojnu silu i sijanje straha uspijevalo im je više od dvije decenije da „vedre i oblače“, ali je i tome došao kraj, a to im je upravo saopštio novi predsjednik SAD-a.

Izvor : princip.me

 

Ostavite komentar