
Profili “Year in Review” traže od korisnika da ih lajkuju (kako bi izgradili što veću bazu i lakše se istakli na Fejsu), da ostave komentar “Hvala”, uloguju se sa svojim podacima kroz aplikaciju i onda sačekaju da dobiju video Year in Review.
Ostavljanjem svojih podataka omogućili ste prevarantima da kroz vaš profil šalju reklame, koriste ga kako bi se preporučili vašim prijateljima i ko zna šta sve još bez vašeg znanja. Naravno, nije isključeno da neko “pregleda” sve vaše poruke, slike i druge stari na profilu u potrazi za podacima koji bi prevarantima mogli da pomognu da dođu do vaših bankarskih ili nekih drugih podataka.
Jedini pravi “Year in Review 2016” je na linku i ne zahtjeva da ga “lajkujete”, dijelite, kažete mu “Hvala”, a nudi vam mogućnost da sami izmijenite stavke u okviru videa.
Pazite kome vjerujete i nikada ne upisujte svoje Facebook podatke u Fejs aplikacije, osim ako ih niste dobro pogledali i raspitali se o njima. Par minuta pretrage u Facebook ili Google pretrazi otkriće vam da li je neka FB aplikacija lažna ili ne.