Google mijenja shemu indeksa pretrage i stavlja fokus na mobile

Gugl počinje da eksperimentiše sa velikim promenama na pretraživaču.
 Custom_google_search
Kompanija je počela sa testiranjem nove “prvo mobilni” verzije indeksa pretrage, što znači da će prioritet imati mobilni sadržaji u rezultatima pretrage.
Najprije, podsječanje kako Google Search radi: gugl botovi “kruže“ mrežom i pronalaze više od 60 biliona stranica kao i njihove linkove. Google ih zatim kategoriše u ogroman indeks zasnovan na stotinu različitih faktora.
Ovaj indeks, zajedno sa serijom algoritama je ono što omogućava Googleu da povrati relevantne rezultate pretrage – listu plavih linkova – kada unesete upit u polje za pretragu.
Sa novom nadogradnjom, Google će utvrditi rang listu stranica na osnovu njihovog mobilnog sadržaja.
“Iako će naš indeks pretrage nastaviti da bude jedan indeks web siteova i aplikacija, naši algoritmi će vremenom primarno koristiti mobilnu verziju sadržaja web sieta, kako bi svrstali stranice sa tog web sitea, kako bi razumjeli strukturirane podatke, i pokazali isječke tih stranica u našim rezultatima”, napisao je proizvodni menadžer u Gooogleu, Doantam Fan.
Sa ovom promjenom, web siteovi koji nemaju funkcionalne mobilne verzije će vjerovatno nestati i pojaviti se skroz na dnu pronađenih rezultata pretrage. Googlova poruka je jasna: vrijeme je da se adaptirate na mobilnu verziju.
Rezultati pretrage će postati bolji, što je dobra vijest jer većina pretraga se danas vrši uglavnom preko mobilnih telefona.

Ostavite komentar