Newsweek : Štampao naslovnicu sa naslovom : Gospođa predsjednica

Američki magazin “Newsweek” napravio je “grešku” nakon  što je distibuirao izdanje na čijoj naslovnoj strani je vijest o pobjedi Hillary Clinton na predsjedničkim izborima u SAD.

njuzvik_klinton

Naime, Newsweek je pripremio dvije varijante izdanja. Jedno je bilo posvećeno pobjedi Donalda Trumpa, dok je drugo bilo posvećeno Hillary Clinton i njenoj pobjedi na predsjedničkim izborima.
Kako navodi ” New York post”, obje varijante bile su predate distributeru magazina, kompaniji “Topics media”. Distributer je, u uvjerenju da bi Clintonova mogla biti nova predsjednica, u prodaju poslao izdanje posvećeno njenoj pobjedi.
Na naslovnoj strani pisalo je: “Gospođa predsjednica – istorijsko putovanje Hillary Clinton u Bijelu kuću”. Oko 125.000 primjeraka tog magazina moralo je da bude povučeno, a nekoliko primjeraka je prodato.
Izvrššni direktor “Topics media” Toni Romando izvinio se javnosti i rekao da se kao i svima ostalima i njima deššavaju grešške.
Ovo nije prva grešška nekog časopisa u Americi, jer je “Čikago dejli tribjun” 1948. godine objavio primjerak sa naslovom “Djui pobedio Trumana”, iako je pobjednik tih predsjedničkih izbora bio Heri Truman.

Ostavite komentar