Koliko retro može pomoći digitalu ?

Facebook live, Instagram Stories, Snapchat… Riječ je o formatima koji nas glavnim karakteristikama, aktuelnošću i ograničenom dostpunosti zovu na potrošnju odmah i sada. Ako je real-timekomunikacija na društvenim mrežama postala osnovom, zašto su nam feedovi i dalje puni On This Dayova, #TBT-ova i #FBF-ova? I još važnije, zašto nam oni mame osmijeh na lice?

woman

Marketing nostalgija nije novi fenomen. Dokazano je da na pojedinca ima snažan psiho učinak. Smanjuje stres, povećava samopouzdanje, osjećaj povezanosti s drugima i budi optimizam za budućnost. Ali to nije sve! Istraživanja su pokazala kako osjećaji društvene povezanosti koji proizlaze iz nostalgije čine da ljudi pridaju manju vrijednost novcu, i samim time, troše ga slobodnije. Nostalgija može biti moćan marketinški alat, ali kako uspomene na neka sretnija vremena integrirati u današnjem brzom digitalnom svijetu? Donosimo par ideja.

Novo je i ono staro!

Zahvaljujući sve većoj važnosti generacije millennialsa u demografskoj slici potrošača, nije upitno je da su 2010-e nove 90-e. Ko će ostati ravnodušan na spomen He Man-a, Nokije 3310, VHS kasete ili Walkmana? Duh devedesetih postaje ljepilo između vas i ciljne grupe korisnika, ako ga pravilno koristite u službi content marketinga. Čim sadržajniji i vizualno dojmljiviji format, tim bolje! S druge strane, neki daleki život u kojem se fotografije treba razviti da bi se pogledale, a za pristup internetu čekati da se ukućani skinu s telefona, zvučat će zanimljivo i mlađim generacijama.

Throwback Thursday / Flashback Friday

Svaki brend ima svoju priču, a #TBT i #FBF odlični su načini njena dijeljenja. Predstavite svoje retro izdanje, bilo da pokazujete mjesta, ljude, proizvode ili usluge. Pravila su vrlo jednostavna! Što je fotka starija, to je “nezamislivija” i to je više cool. Obratite pažnju na vrijeme, ovisno o tome koristite li rašireniji hashtag #ThrowbackThursday ili njegovu nešto manje popularnu varijantu #FlashbackFriday. Pazite da hashtag koristite u pravilnom kontekstu, dakle da vaša fotka zaista otkriva prošlost, a ne tek običan dan prije nekoliko tjedana.

Lične uspomene u krupnom planu

Ljubav prema lijepim uspomenama svima je zajednička, ali ipak su uspomene za svakog od nas posebne. Stoga potaknite korisnike da ih podijele. Dajte im ideju kako uspomene učiniti novima. To se može učiniti poigravanjem s vizualnom dimenzijom sadržaja. Kombinirajte video, fotografiju, grafičke elemente, tekst, sklad i kontrast, staro i novo. Pustite mašti na volju i iskoristite sve mogućnosti koje vam pojedine društveno-mrežne platforme danas nude. Budite inovativni.

Zagledajte se u prošlost i izvucite iz nje ono što će vam pomoći u budućnosti. Ako ne znate način, mi ćemo vam pomoći.

12837730_1575521539435086_648189633_o

Ostavite komentar