U Bosni i Hercegovini smo doslovno zalijepljeni za mobilne telefone

Istraživanje kompanije MasterCard “Uticaj inovacija” provedeno u deset zemalja Centralne i Istočne Evrope, pokazuje da je za 91 posto ispitanika u Srbiji pametni telefon najčešće korišten uređaj, a da prosječno korištenje iznosi pet sati dnevno, naspram prosječnih 3,3 sata u Zapadnoj Evropi.

x249232306143623066_5

Ispitanici u Bosni i Hercegovini su pokazali visok stepen entuzijazma u pogledu digitalnih tehnologija – 89 posto njih očekuje da će digitalne usluge igrati sve važniju ulogu u svakodnevnom životu, a 63 procenta navodi da inovacije imaju pozitivan uticaj na društvo, navodi se u današnjem saopštenju MasterCard-a o rezultatima istraživanja.

Za 56 posto ispitanika glavni uređaj za korištenje je pametni telefon, 22 procenta koristi kompjutere, 19 posto laptop a 2,0 posto tablete.

Studija također pokazuje da 60 posto potrošača u Centralnoj i Istočnoj Evropi već koristi aplikacije za digitalna plaćanja, i da čak 80 posto ispitanika posmatra svoje mobilne uređaje – tablete i telefone – kao željenu alternativu platnim karticama.

Opšti stav ispitanika u deset zemalja Centralne i Istočne Evrope prema digitalizaciji je nešto pozitivniji u ovom regionu nego u Zapadnoj Evropi.

Većina potrošača (preko 70 posto) su zadovoljni digitalizacijom i imaju bolje mišljenje o uticaju inovacija na društvo od ispitanika u Zapadnoj Evropi.

Kao što je to slučaj u cijelom svetu, i potrošači u Centralnoj i Istočnoj Evropi kao da su “zalijepljeni” za svoje pametne telefone. Prosječno vrijeme provedeno u korištenju pametnog telefona tokom radnog dana je 4,1 sat, pokazuje ova studija.

U zapadnoj Evropi, prosjek je samo 3,3 sata. Bugarski ispitanici, međutim, priznali su da u prosjeku na svojim uređajima provode više od pet sati.

Pored standardnih internet funkcija, kao što je email, skoro 90 posto učesnika u anketi u Centralnoj i Istočnoj Evropi koristi svoje uređaje za pretraživanje interneta, a aplikacije za društvene medije, chat i online kupovina su najpopularnije digitalne usluge.

U BiH je situacija slična – 97 procenata ispitanika svakodnevno pretražuje internet, 92 posto šalje emailove, 88 procenata koristi društvene mreže, 87 posto chatuje online, a 81 procenat ispitanika provjerava vremensku prognozu.

Ostavite komentar