Trebate li i kada investirati u online marketing !?

Možda vam se u prvi mah čini da je pitanje iz naslova isto kao kada bi vas je neko pitao kada je pravo vrijeme za brak, međutim, vrijeme je kod oglašavanja ipak veoma bitna stavka. Ako ste očekivali nekakav odgovor poput “u oktobru između 21 sat i ponoći”, nećete ga dobiti, ali ćemo vam pomoći da dođete do saznanja kada je za vašu kompaniju, brand ili uslugu oglašavanje najefikasnije.

Mobile marketing and online store concept flat icons. Full circle of online-shopping with mail menu of wide range products, product research, basket, pay per click, call center, delivery.

Na početku, važno je napraviti razliku između online oglašavanja u cjelini i oglašavanja na društvenim mrežama koje čine velik dio online oglašavanja. U online oglašavanje spada mnogo toga – banneri na različitim web stranicama, blogovima, portalima, ali i promidžbeni contentmarketinški tekstovi. Oglašavanje na društvenim mrežama jasno je samo po sebi. O tome u što se više isplati uložiti, raspravit ćemo u nekome drugom postu, a za sada donosimo vam nekoliko savjeta o pravom trenutku oglašavanja.

Ko ste vi i što nudite?

To je prvo pitanje koje trebate postaviti kako biste se približili našemu odgovoru iz naslova. Ako se vaša kompanija bavi balonima i sitnicama za zabave, za vas su najbolja razdoblja ona oko vjerskih i novogodišnjih praznika, ali ipak ne treba zanemariti ni ostatak godine kada su mnogi rođendani i druge prilike za slavlje. Bitni su oni datumi kada svi troše više, žele više, istražuju po Googleu, stoga je tada i najbolje uložiti u online oglašavanje.

Ako ste banka ili neka finansijska kompanija, ovisno o svom proizvodu trebate procijeniti kada su ljudi najviše zainteresirani za ono što nudite. U tom segmentu Google vam može biti od velike pomoći. Keyword search omogućuje vam da pogledate u kojim mjesecima ljudi na Googleu pretražuju ključne riječi koje vas zanimaju, primjerice, stambeni krediti, ulaganje u fondove i sl. Na temelju tih informacija vidjet ćete kada je najbolje pokrenuti određenu kampanju kako biste zainteresirali što više ciljanih grupa.

Vodite računa o kriznim situacijama

Više se puta dogodilo da su kompanije, ne vodeći računa o pravom trenutku za lansiranje svojih oglasa, pokazale popriličnu bešćutnost u mnogim kriznim situacijama. Na primjer, kada izađe vijest da je više od stotinu ljudi poginulo u avionskoj nesreći, to nikako nije dobar trenutak da pokrenete online oglase za svoju aviokompaniju, a ako ste ih već pokrenuli, brzo ih morate stopirati, ali možete pokrenuti oglase za životna osiguranja.

Tako pokazujete empatiju, pokazujete da vam profit nije na prvome mjestu te da se brinete o svojim potrošačima i korisnicima usluga. Oglašavanje je dinamično pa svaki dan treba pratiti aktualnosti, potrošnju i vijesti kako se ne biste doveli u nepotrebnu kriznu situaciju i postali „hate“ meta na društvenim mrežama.

Šta kada su odmori i praznici?

Poznato je da se tokom odmora i praznika ljudi vole opustiti u krugu ljudi koji su im bliski te ne provode toliko mnogo vremena online. Ipak, teško ćete pogoditi kada je ko od vaših ciljanih korisnika prisutan, a kada ne. Međutim, ako vaša kompanija nudi nešto što je korisno na odmoru ili će biti korisno nakon odmora, i takva razdoblja svakako treba znati iskoristiti.

Ne zaboravimo da danas ljudi svoje online vrijeme većinom provode na mobitelima, stoga će zasigurno primijetiti ono što im nudite ako ste pogodili da im upravo to treba, bili oni na odmoru, vikendu, bio praznik ili radni dan.

Napravite plan i rasporedite budžet

Ono što će vam sigurno pomoći je plan oglašavanja u idućih godinu dana ili šest mjeseci. Popišite bitne datume za koje procijenite da će tada ljudi biti zainteresirani za vašu kompaniju, brand ili uslugu te na osnovu toga rasporedite i budžet. Predlažemo da uvijek napravite malu rezervu jer nikada ne znate šta godina nosi i što će biti dobra prilika za oglašavanje.

Ako i dalje niste sigurni, uvijek možete pitati nas!

heraprpa

Ostavite komentar