Radite kao PR i još se pitate kako zaslužiti povjerenje novinara ?!

Savjetnici za odnose s javnošću (popularno PR-ovci) provest će sate i dane zaglavljeni u kancelariji osmišljavajući komunikacijsku strategiju za svoju ciljanu publiku. Kreirati će alate, probuditi se u pola noći kad im luda ideja kako riješiti kriznu situaciju dođe u snu, saživjeti će se s vrijednostima brenda i klijenta za koji rade…

office

Jedna od ciljanih publika koju će svaki PR-ovac uključiti u svoju strategiju svakako su i mediji, a kako bi odnos s njima tekao glatko, pripremili smo kratki vodič s vrlo jednostavnim savjetima kako postići da mediji u PR-ovcima vide savjetnike, a ne dosadna smetala.

Pazite šta pišete! I – kome pišete 

Da li bi vi svom klijentu u mailu napisali srećo ili cici ? Čak i ako zajedno radite već godinama,  znate kako mu se zovu djeca i gdje ljetuje, pa čak ste i uspješnoj kampanji jednom nazdravili uz pivu, ovakav je način komunikacije mailom u sukobu s bontonom, a u kontaktu s medijima – pravi fijasko. Pogotovo ako se s novinarem dotad još niste ni čuli ni vidjeli.

heraprpa

Također, pazite, ako treba i dvaput provjerite, jeste li dobro napisali ime osobe kojoj se obraćate. Anela ili Amela, možda je vama i slično, ali vjerujte, i Anela i Amela ignorisati će vas ako napravite tu grešku bez truda da dalje čitaju vaš mail.

Istražite!

I novinar je klijent. Sad kad smo to svladali, bit će vam lakše i jednostavnije pričati mu priču. Istražite, pročitajte i proučite tekstove koje piše i doznajte koje teme ga zanimaju. Nije na odmet i da znate kako se zove rubrika u kojoj radi.

Na taj način bit će vam lakše osmisliti priču za novinara, pronaći ćete pravi „ulaz u priču“, te ćete izbjeći mogućnost da se osramotite kad se nađete u situaciju da novinara koji prati kulturu nagovarate da dođe na otvorenje privatnog obdaništa ..

P.S. Poznavanje rokova je imperativ. Ne želite da vam priča propadne jer ste se javili uredniku taman kad je novinu pustio u štampu …

Bez muljanja, molim!

Savjetnici za odnose s javnošću naučili su kako balansirati između želje klijenta da svoju priču prikaže kao news, i iskustva koje im govori što medije zanima.

S obzirom da su povjerenje i vjerodostojnost ključ za izgradnju kvalitetnog odnosa s predstavnicima medija, nemojte sebi dopustiti da pošto-poto medijima baš svaku priču predstavljate  kao ekskluzivu, novost ili bilo što što ta priča nije.

Na vlastito zadovoljstvo, na zadovoljstvo klijenta, a i zadovoljstvo novinara, koji je baš uvijek u potrazi za dobrom pričom.

Trebate još koji savjet?

Javite nam se!

Ostavite komentar