Digitalno oglašavanje napreduje televizijsko bi moglo doživjeti krah

Korisnici se od desktop računara sve više okreću mobilnim uređajima, a reference na društvene mreže preuzimaju glavne rezultate pretraživanja weba.

zelenozutika5an

Kablovi se presjecaju, tradicionalna plaćena televizija odlazi u zaborav, a e-mail poruke ugrožene su brzim i efikasnim aplikacijama za tekstualne poruke.

Pametni uređaji povezuju svijet oko nas, a ljudi su duboko pogođeni ovim promjenama.

Oni koji su informisani i spremni ne gledaju na ove promjene kao na prijetnju, već pronalaze u njima nove mogućnosti.

Tokom posljednjih šest godina sve je ‘buknulo’, kako je rečeno na konferenciji Business Insidera koja je okupila najbolje umove medija i tehnologije sa ciljem razmatranja budućnosti.

Henri Blodžet, izvršni direktor Business Insidera otvorio je konferenciju prezentacijom nazvanom “7 predskazanja budućnosti medija”.

Evo šta direktor jednog od najposjećenijih portala o biznisu i tehnologiji misli o budućnosti medija:

1. Jedino čitanost digitalnih medija raste, sve ostalo stagnira ili opada

2. Broj pretplate na digitalnu muziku, filmove i novine raste brzo

3. Egzistencijalna kriza uređaja za blokiranje reklama riješiti će  se sama od sebe, ali pazite šta želite

4. Domaće digitalno oglašavanje nastavlja s napretkom

5. Sljedeća velika platforma neće biti ni pametne naočale ni pametni automobili niti virtuelna stvarnost

6. Televizijske kuće uskoro će osetiti sudbinu štampanih novina

7. Moć i bogatstvo bit će koncentrisaniji nego ikada

Ostavite komentar