Ovaj tekst ćete podijeliti prije nego ga pročitate

Otkriveno je da 59 posto linkova na Twitteru zapravo niko nije otvorio, što znači da su ljudi prenosili tekstove koje nisu ni pročitali.

“Dijeljenje članaka i čitanje članaka su u vrlo slaboj korelaciji”, saopštili su naučnici.

“Ljudi će radije podeliti neki tekst, nego ga pročitati, kaže jedan od autora”, Arno Lego. “Ovo je tipična moderna konzumacija informacija. Ljudi zasnivaju mišljenje na osnovu naslova ili komentara koji ga prati, bez ikakve želje da ga dublje istraže”.

Osim toga, studija je pokazala da korisnici Twittera češće viđaju linkove koje objavljuju mediji na svojim zvaničnim nalozima, ali da su spremniji da kliknu na one linkove koje objavljuju “uticajni tviteraši”.

Linkovi koje su dijelili redovni korisnici činili su 61 posto otvorenih sadržaja na toj mreži. Taj broj je varirao u zavisnosti od medija.

Istraživači su također otkrili da je “životni vijek” priča podijeljenih na Twitteru duži od očekivanog, pa se čak 18 posto tekstova otvara dvije sedmice nakon objavljivanja.

Ostavite komentar