O sadržaju se često priča i piše. Sadržaj zaista jeste jako važan u svijetu digitalnog marketinga – bez ulaganja u blogove, e-bookove, infografike, video sadržaje… brend je praktično osuđen na neprepoznatljivost, a time vjerojatno i na propast.
Za one koji možda još uvijek ne vjeruju i one kojima još uvijek treba dodatan motiv da otvore oči i ugledaju sadržaj, u nastavku slijedi 10 statistika koje svjedoče zašto se sadržaj nalazi na prijestolu digitalnog marketinga.
Content marketing će generirati 300 milijardi dolara do 2019.
67% kompanija u 2016. godini planira kreirati više sadržaja nego u prethodnoj, a 60% njih kreira minimalno jedan sadržajni element dnevno.
Brendovi koji vode svoj blog imaju 13 puta veće šanse za ostvarnivanje povratka uloženih sredstava.
74% čitatelja vjeruje edukacijskom sadržaju kojeg brendovi plasiraju, dokle god on ne forsira prodaju.
93% B2B kompanija kaže da im content marketing generira više leadova od tradicionalnih marketinških stalata, pri čemu 85% marketinških stručnjaka kaže da je generacija leadova najvažniji cilj u njihovim strategijama u 2016. godini
88% B2B kompanija koristi sadržajni marketing, a kupci u B2B modelu osjećaju puno veću osobnu povezanost od one koja je prisutan u B2C modelu.
Sadržaj se pokazao uspješnijim i isplativijim u privlačenju leadova od tradicionalnog marketinga
Troškovi sadržajnog marketinga su 62% niži od troškova tradicionalnog marketinga, a u isto vrijeme content marketing generiše otprilike tri puta više leadova.
Stručno njegovanje leadova odgovarajućim sadržajem rezultira s 50% više leadova koji su spremni za kupovinu, te smanjuje trošak tog postupka za 33%.
Blogovi su najefektivnija tehnika u content marketingu prema 75 % marketinških stručnjaka, a slijede ih newsletteri i infografike.
22% marketingaša izdvojilo je korisničko iskustvo kao najveću priliku prema kojoj će se content marketing razvijati.