Kako profitirati od sadržaja na društvenim mrežama

O sadržaju se često priča i piše. Sadržaj zaista jeste jako važan u svijetu digitalnog marketinga – bez ulaganja u blogove, e-bookove, infografike, video sadržaje… brend je praktično osuđen na neprepoznatljivost, a time vjerojatno i na propast.

Za one koji možda još uvijek ne vjeruju i one kojima još uvijek treba dodatan motiv da otvore oči i ugledaju sadržaj, u nastavku slijedi 10 statistika koje svjedoče zašto se sadržaj nalazi na prijestolu digitalnog marketinga.

Content marketing će generirati 300 milijardi dolara do 2019.

67% kompanija u 2016. godini planira kreirati više sadržaja nego u prethodnoj, a 60% njih kreira minimalno jedan sadržajni element dnevno.

Brendovi koji vode svoj blog imaju 13 puta veće šanse za ostvarnivanje povratka uloženih sredstava.

74% čitatelja vjeruje edukacijskom sadržaju kojeg brendovi plasiraju, dokle god on ne forsira prodaju.

93% B2B kompanija kaže da im content marketing generira više leadova od tradicionalnih marketinških stalata, pri čemu 85% marketinških stručnjaka kaže da je generacija leadova najvažniji cilj u njihovim strategijama u 2016. godini

88% B2B kompanija koristi sadržajni marketing, a kupci u B2B modelu osjećaju puno veću osobnu povezanost od one koja je prisutan u B2C modelu.

Sadržaj se pokazao uspješnijim i isplativijim u privlačenju leadova od tradicionalnog marketinga

Troškovi sadržajnog marketinga su 62% niži od troškova tradicionalnog marketinga, a u isto vrijeme content marketing generiše otprilike tri puta više leadova.

Stručno njegovanje leadova odgovarajućim sadržajem rezultira s 50% više leadova koji su spremni za kupovinu, te smanjuje trošak tog postupka za 33%.

Blogovi su najefektivnija tehnika u content marketingu prema 75 % marketinških stručnjaka, a slijede ih newsletteri i infografike.

22% marketingaša izdvojilo je korisničko iskustvo kao najveću priliku prema kojoj će se content marketing razvijati.

 

Ostavite komentar