Studija sprovedena u devet zemalja pokazala je da korisnici provode sve manje vremena na društvenim mrežama.
Stručnjaci su usporedili vrijeme provedeno na četiri najpopularnije društvene mreže s podacima od prošle godine, a rezultati su pokazali da u gotovo svim zemljama korisnici provode manje vremena na Facebooku, Instagramu, Snapchatu i Twitteru nego u istom periodu prošle godine.
U istraživanju su učestvovale Njemačka, Španija, Australija, Indija, Južnoafrička Republika, Brazil, Francuska, Velika Britanija i SAD, a u svim zemljama zabilježen je pad od devet posto kada je riječ o instaliranju navedenih aplikacija.
Najveći pad u odnosu na isti period prošle godine zabiležio je Snapchat u Južnoafričkoj Republici – čak 56 posto. Ali, Snapchat je zabilježio rast u Brazilu, Indiji, Španiji i Nemačkoj.
Istraživanje je pokazalo i da provodimo sve manje vremena u okviru aplikacija. Neke aplikacije zabilježile su minimalan pad, ali određene bilježe pad do čak 34 posto, što je slučaj s Twitterom.
Ali, dok Facebook, Instagram, Snapchat i Twitter bilježe pad popularnosti, chat aplikacije poput Messengera i WhatsAppa rastu i pronalaze put do sve većeg broja korisnika. Facebook Messenger ima rast od dva posto u odnosu na isti period prošle godine, a WhatsApp pet posto.