Politička kampanja – uživo, ako niste spremni žao nam je MI jesmo !

Piše : Tarik Kapetanović @ka5an

Sve su nam bliži lokalni izbori, sigurno će biti interesantno jer se kampanje već pripremaju kandidati prave frizure, kandidatkinje zovu fotografe a stranke križaju imena nepodobnih i mudrih koji ne odgovaraju listama i stranačkim liderima.

Naravno, nama komunikatorima ali i onima koji su spremni da angažuju profesionalce koji će voditi njihove kampanje ovi izbori će biti samo jedna lijepa igranka iz koje će izvući benefit ali i dati određeni doprinos svojoj lokalnoj sredini i ljudima koji će u narednom periodu glasati za njih.

Kako će sve to uraditi? Odgovor je lako ako na pravi način iskoriste digitalne medije, društvene mreže i budu iskreni i do kraja otvoreni u komunikaciji sa biračima.

Da, dobro ste čuli, pominjem web medije, koji će na ovim izborima zasigurno pomjeriti granicu onima koji će ih na pravi način koristiti te onima koji će svojoj publici ponuditi sadržaje putem Facebook ali i Youtube livestream-a

Naravno, za takvu uslugu nije dovoljno samo upaliti #live iako je i to tehnički moguće, mnogo je bitnije konsultovati se sa digitalnim stratezima koji će kampanju izvesti na tron ali i od kandidatkinja i kandidata koji su se odlučili baviti politikom napraviti zaista političarke i političare.

Zašto se stvari mijenjaju ?

Internet postaje meta medij koji objedinjava sve medije a polako potiskuje tradicionalne medije pa čak i velike TV servise koji se teško mogu boriti sa livestream opcijom.  Zbog toga, treba govoriti o sadržajima koji će se gledati i slušati mnogo više nego sadržaji koji se emituju putem tradicionalnih medija.

Prednosti su višestruke, gledati se može sad i odmah, aktuelnost je zagarantovana kao i publika a sadržaji se mogu nemilice premotavati i dijeliti što su samo neki od prednosti koje pruža Facebook ali i Youtube #LIVE

OK nam je Youtube live a da li je to isto kao i Facebook #LIVE ?!

Facebook tim je mudar, ti ljudi ulažu novac i resurse u #LIVE . Stranice pružaju mogućnost emitovanja #live videa, lični profili takođe. Zbog toga će sadržaj uživo sa terena biti iznimno zanimljiv, a zamislite samo prenos sa biračkog mjesta na dan izbora u momentu kada se najveći broj glasača i odlučuje za svog kandidata ?!

Ukoliko dodamo #live-u i alate poput snapchata napravili smo pun pogodak, jer Snapchat pruža mogućnost kreiranja sadržaja i vijesti.

 

Zbog toga medijski stručnjaci u www.prpa.ba preporučuju Facebook Live koji već jeste ali će tek postati redovan način komunikacije i izvještavanja o aktuelnim temama za publiku u okolnostima kada je iznimno bitno da se za što kraće vrijeme prenese što više informacija.

Za one koji nas žele angažovati dostupni smo 0/24h putem www.prpa.biz ili nam se možete javiti direktno putem agencija@prpa.biz , nemojte samo zaboraviti da je kampanja već počela !

Ostavite komentar