PRO.PR konferencija je dokazala da kvalitet košta te da upravo to trebamo govoriti našim klijentima

Piše : Tarik Kapetanović

Na Ilidži pokraj Sarajeva u hotelu Hollywood održana je još jedan seminar o komunikacijama koji je okupio oko 70 sudionika iz različitih sfera javnog djelovanja. Na ovogodišnjem jednodnevnom seminaru svoje iskustvo sa sudionicima PRO.PR interactive su podijelili ugledni stručnjaci i komunikatora iz domena javne uprave, brand managementa, medija, IT sektora i farmacije.

Prisutnima se između ostalih uglednih govornica i govornika obratio David Tomchak, rukovodilac odjela za digitalnu komunikaciju u Vladi Velike britanije te direktor PR agencije Skils Austrija Juergen Gangolyi, koji je prisutnima detaljno pojasnio kako se PR agencija u njegovoj zemlji može registrovati za samo pet minuta te da se za neke pressice potroši budžet od 25.000 Eura.

Svi strani predavači su ukazali koliko uistinu kvalitetna PR usluga bilo da se radi o tradicionalnim PR metodama ili novim alatima košta te da se ne radi o jeftinom „sportu“ koji se prodaje po jeftinim cijenama kao što se to većinom percipira u Bosni i Hercegovini.

Drugi dio dana protekao je brzo uz konkretna pitanja i odgovore koja je brzo i iz rukava ponudila direktorica korporativnih i marketinških komunikacija kompanije Podravga, Mirinka Akrap. Njeno predavanje je pokazalo kako muzičke zvijezde možemo iskoristiti za dobar PR i promociju proizvoda te da vrijeme čini svoje i da mlađe generacije nekada jednostavno zaborave sve uspjehe starih zvijezda kojima stara slava može ponekad i naškoditi.

Za publiku iz Bosne i Hercegovine, posebno je bilo interesantno predavanje o strateškim komunikacijama u farmaceutskoj industriji o čemu je detaljno govorila direktorica sektora za odnose sa javnošću Bosnalijeka Zinaida Babović koja je detaljno pojasnila sve faze krizne situacija unutar kompanije ali i istakla pozitivne stane poslovanja Bosnalijeka kao kompanije kojoj se vjeruje već šest decenija i čija reputacija ne ovisi od promjena managementa nego od kvaliteta proizvoda, pozivajući se na prefiks kompanije iz Bosne i Hercegovine koja je i u najtežim ratnim trenucima bila uz građane Sarajeva i BiH.

Za kolege koji su bili dovoljno hrabri da prate tok predavanja, posebno zanimljivu temu iznio je Ranko Petrušić, urednik portala www.banjaluka.com koji je svojom pričom o digitalnim medijima i najveće poznavaoce tradicionalnih metoda oglašavanja poput gospodina Ekrema Dupanovića pokušao uvjeriti da tradicionalno nestaje te da je vrijeme za neke nove stvari.

U to da tradicionalno ne nestaje, učesnike je svojim izlaganjem uvjerio Igor Todorovac, novinar TV Hayat iz Sarajeva koji je detaljno pojasnio koliko je značajna moć televizije kao kanala komunikacije te da televizija ne posustaje pred digitalom nego se šta više udružuje kako bi postala još jači i zanimljiviji kanal komunikacije. Igor je posebno istakao kako u Bosni i Hercegovini, mase preferiraju opuštajuće sadržaje koje su zbog toga dijelom programskih shema te da je patriotizam i sadržaji koji u sebi nose patriotsku poruku u ovom slučaju o BiH iznimno čitani i gledani što govori mnogo o dijelu Bosne i Hercegovine u kojem posluje njegova matična televizija.

PRO.PR je završen uz razgovor o medijskim pravcima koji su svojim prisustvom, iskustvom i mudrišću uljepšali Senka Kurt i Ekrem Dupanović te Julijana Mikulić Jurković ali i moja malenkost. Panel diskusija je bila zanimljivi dio PRO.PR konferencije jer su učesnici sa panelistima mogli direktno i neposredno komunicirati, razmijeniti mišljenja i ukrstiti stavove što je osvježilo atmosferu u Sali.

Nakon svega PRO.PR interacitve je i ove godine podsjetio da je struka odnosa s javnostima u Bosni i Hercegovini u krizi te da bi formiranje krovnog udruženja moglo doprinijeti zdravijem razvoju struke, usmjeravanju pojedinaca i formiranju baze koja bi bila polazna točka za nove i mlade ljude koji dolaze.

Ostavite komentar