Ljudi na internetu najviše vole SEBE!

Piše : Tarik Kapetanović

Kao što se odavno govori, kada je u pitanju digitalni sadržaj i digitalni marketing, onakav kakvog ga mi poznajemo taj zanat od izravne AKCIJE kreće ka INTERAKCIJI i to interakciji koju pokreće potrošač.

Zbog toga danas vidimo kako  nam je u osnovi potreban sadržaj, poruke i na kraju marketing koji je u najmanju ruku pitak a ne i nikako štur i odbojan.

Šta možemo uraditi u povodu toga, opet mogu reći mnogo toga a primarno je da nikada i nikako ne smijemo sebi dozvoliti luksuz da budemo dosadni, Moramo da se istaknemo i moramo biti dovoljno uzbudljivi da bi nas ljudi pratili, kada  već živimo u potrošačkom društvu koje nas izvodi van i poziva na stalnu akciju onda ulazimo u svijet velikih kompanija i značajnih tržnih marki ali i ljudi koji su od sebe napravili prepoznatljivu marku, bilo da se radi o nekome iz svijeta show biznisa ili politike.

Upravo zbog toga ne mogu pronaći manu kada govorimo o digitalnom oglašavanju jer ono izvlači ono najbitnije, a to je da ljudi vole sebe. Upravo na internetu ljudi govore najviše o sebi i ta tržna marka o kojoj govori ili možda osoba koju favorizira je samo ogledalo u kome potrošač vidi samoga sebe.

Na kraju bitno je znati da tržna marka ili osoba jeste samo onaj mali dio koji potrošača čini važnim u njegovim očima. Ono što ostane na kraju je opet taj potorošač a tržna marka je samo nešto što ga čini još zanimljivijim.

Često se postavlja pitanje zašto digitalni marketing ne funkcioniše u Bosni i Hercegovini, a razlog je jednostavan, ljudi ne žele da mijenjaju stare navike, međutim kada je u pitanju digitalni marketing do promjena mora doći, bez obzira na dokonost i na naviku da se stvari rade na stari način.

Učiti se mora, jer ova novotarija je odavno dokazala kako je to prava stvar koja ne mora da dokazuje svoju efikasnost bezbroj puta, a ako baš želite da vidite da funkcioniše, možete provjeriti pa čak i na odvojenim platformama.

Na kraju, ljudi koji rade u tradicionalnim medijima i koji su navikli da marketing jeste ono tradicionalno danas rade svoj posao na svoj uhodani način. To je jako dobro, ali je za njih opasno da se prihvate novih alata i metoda rada jer nisu sigurni da li će biti podjednako dobri i na tom relativno novom polju.

Jasno je da su nove stvari opasne, ali to je jedni siguran put do uspjeha jer kako već znamo bez rizika nema ni ozbiljnog profita ali to niko neće da prizna posebno u državi u kojoj pola zaposlenika radi na sigurnom budžetu i plati koju prima za nikakav rad i inovaciju redovno od prvog do prvog ali, to je Bosna i Hercegovina zar ne…

Problem našeg mentaliteta je ključna stvar u digitalnoj priči i sve ono što je nekada bilo tradicionalno i normalno danas to više nije, bez obzira koliko se desničari trudili da sve novo sjeku u korijenu jer samim tim i oni ostaju bez podrške, ali ono što moramo priznati jeste da je danas kultura potpuno podijeljena po različitim osnovama i potpuno orijentisana na pojedinca i njegove potrošačke interese, ako to još niste prepoznali onda čete tek imati ozbiljnih problema.

Ukoliko sada niste sigurni kako doprijeti do pojedinca, a uz to se bojite korištenja novih alata i novih medija te društvenih mreža, bilo bi najbolje da promijenite posao.

Iako su nas učili da je sadržaj kralj, danas nam treba biti jasno da je kontekst i situacija još značajnija od toga. Zbog toga CONTENT jeste KING ali je CONTEXT King Kong.

Zar nije vama kao ponuđaču usluga i proizvoda bitno da shvati i razumije u kakvoj se situaciji potrošać nalazi kako bi se potpuno prilagodio situaciji u kojoj posluje, danas je to najbitniji segment onoga što možemo ponuditi krajnjem potrošaču i za šta će nas (ukoliko taj posao obavimo na pravi način) upravo potrošači višestruko nagraditi.

Zbog toga nam je stvarna akcija u pravom trenutku i realnom vremenu najbitniji segment cijele digitalne pa možemo reći i marketinške komunikacije. To praktično izgleda ovako.

Vi nudite najbolji laptop po najboljoj cijeni, vaša ponuda je izvanredna, vizual još bolji, performanse zadovoljavaju kvalitet. Kupac dolazi i kupuje proizvod s vaše ponude, vi ponovo oglašavate isti proizvod na isti način nakon što ste prodali desetine artikala ali baš tada vaše kupce koji su kupili vaš proizvod ponuda koja je koncipirana na isti način iznimno nervira.

U tome je ključ, prilagođavanje i inovacije su princip po kojem se mora djelovati a to je upravo priča agencije PR.Pa koja ide u korak sa najnovijim inovativnim rješenjima za vas.

Bez komentara

Ostavite komentar