Digitalno je realnost, a realnost je podložna inovacijama

Piše : Tarik Kapetanović

Šta smo mogli naučiti na odmoru ove godine, u našoj zemlji ili u zemljama regije svi manje-više imaju pametne telefone i preopterećuju jadne rutere koji se pregrijavaju do neslućenih granica. To nam govori da mobilne tehnologije osvajaju i naš prostor te da digitalni marketing postaje nešto što je već must have a tek će biti u narednom periodu.

Kako je sve više mobitela i tableta, tako je i sve više sadržaja koji se čitaju na mobitelima i tabletima, zaključak je jednostavan. Ljudima trebaju web stranice koje se prilagođavaju manjim ekranima. Druga bitna stvar je da će digitalno posebno planuti kada je u pitanju oglašavanje jer kroz digitalno dolazimo do ciljanih grupa.

Posebno se treba fokusirati na  metodu pričanja priča i stvaranja dodatnih sadržaja. Dalje, u narednom periodu se očekuje bum videa koji bi trebao postati platforma koja dopipre do korisnika na drugačiji način.

U BiH već imamo 4.127.220 korisnika mobilnih telefona i taj broj je u stalnom porastu, mnogi će se okrenuti mobilnom oglašavanju putem društvenih mreža, a to podrazumijeva iskrenu i otvorenu dvosmjernu komunikaciju. Kako je sve više stvari spojeno na Internet neće biti iznenađujuće da se svi kućanski aparati zaraze nekim virusom i da zimnica doslovno propadne, ako ništa to će biti jedna viralna priča.

Kako bi se ozbiljnije pristupilo videu, trebalo bi se dodatno istražiti i angažovati Meerkat i Periscope što možemo vidjeti na primjeru live izvještavanja sa terena sve više, te bi se trebalo pozabaviti aplikacijama poput Instagram videa ili čak Snapchata koji je već popularan u bokatim zemljama bliskog istoka.

Ostavite komentar