Moja fotografija profila je #LGBT, kampanja je završena šta sad?!

Prije nekoliko dana imali smo priliku da svjedočimo masovnom šarenilu na Facebooku. Naime u čast izmjene zakonskih regulativa u dalekoj Americi i legalizaciji brakova LGBT populacije. Naravno, obojiti fotku profila bio je najlakši dio cijelog procesa s kojima su muku mučili predstavnici LGBT populacije u Americi.

Međutim i sama izmjena fotografije profila bila je znak da podržavamo pokret te da se zaista prebroje svi oni koji će taj pokret i njegove članove u budućnosti podržavati.

Kako je fotografija profila dimenzijama prilagođena fotografijama s Instagrama i ljudi često koriste filtere da uljepšaju svoj lik, dodavanje LGBT filtera bilo je samo pogoršanje fotografije pa su mnogi izgledali u najmanju ruku čudno, no podrška je podrška pa nam ni to nije teško palo.

Kako kampanje pa i one na internetu imaju svoj početak i kraj, mnogi su već odlučili da stanje vrate na staro te da promijene fotografiju profila ili vrate onu staru koju su imali prije #LGBT kampanje.

Tu nastaje pravi problem, jer mnogi nailaze na osudu okoline, prijateljica i prijatelja koji kažu da nisu dovoljno istrajni, da su samo postavili fotograju radi populizma te kako je taj njihov čin bio čist gest dodvoravanja.

Rijetki korisnici Facebooka u BiH koji su i zaista „gay“ neće biti osuđeni za promjenu fotografije profila jer je njihovo opredjeljenje jasno i transparentno pa i nema osnova za bilo kakvu osudu.

Ono što bi bilo idealno jeste da kreatori kampanje daju jasan signal koji bi označio i formalni kraj kampanje. Tako bi mnogima pomogli da ne trpe posljedice negativne komunikacije kao i bilo kakve osude javnosti. Facebook je očito već zabilježio one koji su primarno promijenili fotografiju profila te bi sada vođen podacima iz baze mogao poslati poruku koja bi jasno dala do znanja da je kampanja završena te da su rezultati ostvareni. Naravno, statistički gledano bilo bi zanimljivo znati i finalne podatke za Bosnu i Hercegovinu koja je dala svoj značajan doprinos ovoj kampanji.

Ostavite komentar