Prenos videa uživo nova i velika stvar na društvenim mrežama!

Piše : Tarik Kapetanović

Čak i oni koji su imali i najmanju sumnju danas znaju da je video najvažnija stvar na internetu i društvenim mrežama. Neki novi trendovi su ipak #winWin i odvode društvene mreže u potpuno novi smjer. Prije nekoliko dana svi govore o novim aplikacijama „Merrkat“ i „Periscope“ između kojih se na društvenim mrežama vodi digitalni rat. Obje apliklacije na svoj način omogučavaju prenos videa potpuno uživo.

Iako live prenos videa nije ništa novo na internetu, nove aplikacije koje sam već spomenuo omogućavaju jednostavnu uslugu koja se lako prilagođava velikom broju korisnika a ako ste korisnica ili korisnik koji redovno koristi twitter društvenu mrežu te ako ste aplikaciju pokrenuli samo jednom vidjeli ste da već mnogi vaši prijatelji sa društvenih mreža testiraju ove aplikacije.

I ko se prvi sjetio?  ipak je to bio Meerkat, aplikacija koje je za IOS prilagođena korisnicima Twittera za prenoss video sadržaja uživo koju je predstavio mladi izraelski programer Ben Rubin. Nije se dugo čekalo da twitter ekipa prihvati ovu revolucionarnu aplikaciju pa su linkovi sa prenosom uživo preplavili twitter timeline.

Nije prošlo mnogo vremena dok se nije pojavila twitter aplikacija za prenos videa uživo koja se zove nikako drugačije do Periscope. Prava sitnica reklo bi se, osim što je Periscope koštao 100 miliona dolara. Naravno, korisnici su isprobali i Periscope koje se pokazao kao bolji alat za prenos videa uživo.

Zbog toga je vrlo moguće da je prenos videa uživo upravo budućnost društvenih mreža i digitalnog marketinga. Obje spomenute aplikacije omogućavaju da potencijalni korisnici twittera postanu reporteri sa lica mjesta te da ekslkuzivu sačuvaju samo za sebe.

Da je to moguće pokazala je eksplozija plina u New Yorku kada su twitter korisnici koristeći ove aplikacije ekskluzivno izvještavali o nesreći i plamenu koji se nadvio nad velikom jabukom.

Ko će na kraju imati stvarnu korist od aplikacija, u prvom redu su medijski profesionalci, nakon toga tu su PRovci, marketing manageri te contetnt manageri. Bitnost ove vrste izvještavanja već su prepoznali veliki brandovi koji predstavljaju svoje događaje putem ovih aplikacija.

Meerkat i Periscope su još uvijek u povoju i doživjeti će mnogo updatea i poboljšanja te dodavanja novih opcija. Ipak, treba razmisliti i o tome da se do sad ugasilo mnogo društvenih servisa koji su predstavljeni uz veliki buzz na internetu.

Hoće li ove aplikacije opstati i koja će na kraju pobijediti ostaje da se vidi.

Ostavite komentar