Pet grešaka koje bi PR stručnjaci trebali izbjegavati prilikom pisanja objava za medije

Sigurno vam se barem jednom potkrala greška prilikom pisanja objave za medije. Postoji veliki broj elemenata o kojima treba voditi računa pri sastavljanju objave, to nije ništa čudno, i najbolji se u tom poslu s vremena na vrijeme ”okliznu”. PR Daily nam donosi pet najčešćih pogrešaka PR stručnjaka:

Zaboravljanje NASLOVA

Kako bi tekst bio cjelovit, velika količina vremena i energije utroši se na uređivanje samog teksta, pazeći da se ne premaši broj korištenih riječi, da rečenice budu smislene i jasne, da sama uvodna rečenica bude dovoljno intrigantna kako bi potaknula čitatelje da pročitaju ostatak teksta. Pored svega toga, činjenica da niko neće ni krenuti s čitanjem teksta ako sam naslov nije dovoljno intrigantan i zavodljiv, potpuno bude zanemarena.Idealan naslov treba biti precizan, jasan i zanimljiv. Ako je dosadan ili, štoviše, zbunjujući, nitko neće poželjeti pročitati sam tekst. Svijet odnosa s javnošću prepun je kvalitetnih objava uništenih nedovoljno dobrim naslovima.

Pogrešan način obraćanja čitateljima

Iako je prilikom pisanja objave za društvene medije ili tekstova za blog dobro biti direktan te unijeti dio sebe, jer se time stvara određen nivo bliskosti s čitateljima, objava za medije ipak treba biti formalna i neosobna. Sloboda u pisanju je u određenim granicama dozvoljena, ali krajnji rezultat često bude veliki broj veoma sličnih objava koje ostaju neprimijećene. Teško je pronaći granicu, stoga se granice često prekoračuju, ali u pogrešnome smjeru.

Nedovoljno uređen tekst

Koliko god truda je uloženo u provjeravanje i uređivanje teksta, kako bi objava bila što kvalitetnija, naposljetku se često zna desiti kako tekst ipak nije dovoljno uređen i u potpunosti završen. Takva situacija može prouzročiti propuštanje savršene prilike da napisana objava dospije u željeni časopis ili novine. Nikada nije na odmet dodatno provjeriti tekst za objavu, također, dobro je za provjeru zamoliti i dodatni par očiju koji će možda primijetiti nešto što je tokom pisanja previđeno.

Nedovoljan fokus

Na početku je potrebno definisati koji je glavni fokus objave koju je potrebno napisati, što je to na što treba usmjeriti čitatelje, odnosno primatelje poruke? Je li to objava o pojavljivanju novog proizvoda na tržištu ili je to možda objava o nekom novootvorenom uredu u centru grada? Kvalitetna bi objava trebala imati svoj fokus na samo jednoj stvari. To bi značilo, vezano uz prethodno spomenute primjere, fokus na novom proizvodu ili na novootvorenom officeu. Ako se previše informacija i novosti gura u samo jednu objavu, krajnji rezultat može donijeti samo zbunjene i nedovoljno informisane čitatelje.

Slanje objava pogrešnim medijima

Daleko od toga da bi situacija bila idealna kada bi našu objavu pročitali korisnici diljem cijeloga svijeta. Tada bi imali bezbroj novih obožavatelja, sljedbenika i kupaca, ali pokušaj slanja objave svim raspoloživim medijima, bez prethodnog racionalnog selektiranja, je zaista loša ideja. Kao primjer može poslužiti objava vezana uz proizvodnju novih kvalitetnih kosilica za travnjake koju smo, osim medijima orijentiranim na kuću i vrtlarenje, poslali, za svaki slučaj, i u zabavne medije. Zabavni mediji će takvu vrstu objave, realno gledajući, odbiti, a također bi mogli zapamtiti vaše ime te ga ubuduće povezivati s tekstovima nevažnim za njihovo područje djelatnosti. Ne bi bilo poželjno da se dogodi odbijanje prikladnih objava zbog negativnih asocijacija zbog kojih će objava biti odbijena prije nego što je pročitana.

Izvor prglas.com

Ostavite komentar