Osam Twitter savjeta za male kompanije

Na spomen društvenih mreža, Twitter je uvijek “ona druga”, u sjeni velikog Facebooka. I dok Facebook uistinu ima prednost postizanja velikog dosega u vrlo kratkom vremenu, besprijekorno lako prezentiranje tekstualnih ili videosadržaja i viralnost koju je naočigled moguće pratiti svakim lajkom, shareom i komentarom, Twitter ima suptilnije prednosti. Koristeći ove prednosti, Twitter može postati uistinu vrijedan komunikacijski alat za svaku kompaniju.

1. Pronađite potencijalne kupce

Jedna od glavnih karakteristika Twittera – otvorenost profila koja svima zainteresiranima omogućuje praćenje – ujedno je i jedna od njegovih glavnih prednosti. Mogućnost praćenja ključnih riječi i razgovora te nesmetano uključivanje u njih može biti izniman prodajni alat. Na temelju ključne riječi (povezane s vašim poslovanjem) možete lako pronaći aktualne relevantne razgovore i ponuditi svoju uslugu ili proizvod. Naravno, ako je to prikladno i neforsirano. “Guranje” usluga i proizvoda u konverzacije u kojima im nije mjesto bit će kontraproduktivno. Poznavanje kupca jedan je od preduvjeta uspješne prodaje, a na Twitteru uistinu brzo možete doznati interese i osnovne detalje o svom potencijalnom kupcu – Twitter sugovorniku.

2. Pružite podršku korisnicima

Kao i Facebook, Twitter profil kompanija u jednom trenu postat će, u većoj ili manjoj mjeri, kanal za podršku potrošačima. Info telefoni, internetske stranice koje nude pomoć te najčešća pitanja i odgovore su povijest. Potrošači svoje upite upućuju brendovima i kompanijama putem društvenih mreža. Na ovo treba biti spreman tj. imati poznate procese kako biste što brže pružili zadovoljavajući odgovor korisniku. Otežavajuća je okolnost što je, za razliku od ostalih društvenih mreža, Twitter jako brz, a korisnici odgovore očekuju u maksimalno 30 minuta. Uspješno online pružanje korisničke podrške može diferencirati kompaniju i pretvoriti to u kompetitivnu prednost.

3. Ostanite ukorak s trendovima

Trendovi su vrlo neopipljiva i neuhvatljiva stvar. No na Twitteru, koji okuplja tzv. “early adoptere”, odnosno pojedince koji prvi usvajaju inovacije i trendove, lakše je držati korak s novostima i novotarijama. Nova web-stranica, novi online servis ili koristan alat koji će pomoći vašem poslovanju zasigurno će se spominjati na Twitteru. Isto tako, aktualne teme potiču razgovore na Twitteru. Kakva su mišljenja i stavovi, odnosno kakav je puls korisnika, brzo se može doznati na Twitteru jer nudi mogućnost praćenja velikog broja izvora informacija tj. profila, uz kratkoću poruka u samo 140 znakova.

4. Prezentirajte proizvode uz pomoć Vinea

Twitterov videoservis Vine, koji omogućuje jednostavno snimanje videa u trajanju 6 sekunda, idealna je nadopuna standardnom Twitter profilu. Uz malo promišljanja, dobru ideju i nešto utrošenog vremena za snimanje može se snimiti atraktivan i zanimljiv video. Videoformat je idealan za prezentaciju osnovnih karakteristika proizvoda, načina korištenja ili kratak savjet. Troškovi produkcije su nepostojeći ili minimalni, a rezultati mogu biti iznimno atraktivni. Atraktivan videosadržaj potaknut će interes i pomoći vam u prezentaciji i prodaji proizvoda.

5. Promovirajte proizvode putem natječaja

Facebook stranice pretrpane su mnoštvom nagradnih igara – mehanike su iste, nagrade neatraktivne, a česte promjene Facebook pravila za provođenje konkursa su zbunjujuće i komplikovane. Također, nagradne igre na Facebooku najčešće zahtijevaju posebne aplikacije koje, pak, zahtijevaju vrijeme i novac za razvoj. Twitter  nagradne igre ciljaniji su te usmjereni vjernijim korisnicima. Premda su ograničeni u samom formatu provođenja, značajni su jer doprinose razvijanju odnosa s korisnicima i nagrađuju njihovu vjernost. Brzo se mogu organizirati i provesti, a nema posebnih pravila koja propisuje Twitter. Pripazite samo da su u skladu sa svim zakonskim propisima o igrama na sreću.

6. Brendirajte se za veću prepoznatljivost

Sve veće oglasne kampanje u posljednjih godinu i po dana obilježene su hashtagomHashtag je ključna riječ sa znakom # kao prefiksom, a služi za lakše praćenje objava na društvenim mrežama povezanim upravo tim odabranim hashtagom. Premda je prvi put predstavljen na Twitteru, veću popularnost stekao je kada su i druge društvene mreže, Facebook i Instagram, uvele ovu funkcionalnost. Dosljedno korištenje hashtaga će, osim lakšem praćenju teme, doprinijeti i jačanju prepoznatljivosti i imidža brenda. Pravilnim odabirom hashtaga može se promovirati brend, kompanija, proizvod ili usluga koju nudite.

Prilikom odabira hashtaga vodite računa da je pamtljiv i jedinstven. Izbjegavajte dijakritike i pojmove od više riječi koji se trebaju odvajati crticama ili povlakama.

7. Ne miješajte privatni i poslovni Twitter profil

Premda je vlasnik u manjim kompanijama često sinonim za samu kompaniju, to ne bi trebao biti slučaj i na Twitteru. Bez obzira na karizmatičnost i prepoznatljivost vlasnika (ili druge osobe povezane s kompanijom), profili poduzeća i osobe trebaju biti odvojeni. Odabir profila koji se prate, odabir tema te sam ton i stil komunikacije znatno su drukčiji kada govorimo o korporativnom profilu nego o osobnom.

8. Povećajte broj posjeta na stranicu

Svaki se posjeta na vašu web-stranicu, pogotovo ako se radi o web shopu, broji i važan je. Iskoristite Twitter kao dodatni kanal za distribuciju linkova koji vode na vašu web-stranicu.

Izvor : www.jasnoiglasno.com

Ostavite komentar