Sretan vam Community Manager Appreciation Day!

26.01.2015. – Danas se obilježava šesti po redu Dan zahvalnosti Community Managerima. Datum je prvobitno osmislio Jeremiah Owyang kako bi potakao kompanije i članove šire društvene zajednice da iskažu zahvalnost onima koji su odgovorni za kreiranje sadržaja od kojih šira zajednica ima višestruku korist.

Dan zahvalnosti Communiy Managerima se obilježava širom svijeta i to većinom u online prostoru, te u zatvorenom prostoru malenih digitalnih organizacija, agencija i u društvu online kreativaca.  Centralno obilježavanje se održava online, putem 24 satnog live prenosa za koji je osmisilo kreativni tim www.mycmgr.com

Svi razgovori i edukativne radionice su online a prenos je direktan. Za one koji žele pogledati video sadržaje i naknadno vrijedni tim je osigurao i tu mogućnost.

„Primarna je bila ideja da koja širom svijeta osigurava susrete CM-ova koji treba promovisati svoje zanimanje koje je mnogima u Bosni i Hercegovini još uvijek nepoznato.  Ukratko, posao community managera izgleda kao neozbiljno pisanje statusa za kompanije ili pojednice na Facebooku. Ne sumnjamo da bi to bio divan posao kada bi se stvari tako jednostavno postavile. Međutim radi se o planiranju i provedbi strategije nastupa pojedinaca i kompanija u online svijetu i na društvenim mrežama generalno. Rad Community managera podrazumijeva 24 satni nadzor društvenih mreža te neprestanu komunikaciju sa korisnicima Facebooka, Twittera i drugih društvenih mreža.  Community manageri su pored ovog modernog naziva ujedno i PRovci, marketing manageri, kreativci ali i osobe koje ne spavaju i imaju visok nivo tolerancije te izuzetno poznaju situaciju i prilike u kojima rade“, istakao je Tarik Kapetanović – idejni tvorac www.ka5an.ba

U Evropi je #CMAD prvi put organiziran 2012 u Finskoj u organizaciji Community Managera iz te zemlje te Unverziteta Tempere. Već naredne 2013. go dine zabilježena je rekordna posjećenost događaju, na kojem je tada prisustvovalo 150 profesionalaca koji se bave društvenim mrežama te stotine posjetilaca online edukativni radionica.

Zanimanje Community managera je slično kao i zanimanje PRa, osim što se radi o bržem, stresnijem ali i zanimljivijem kreativnom poslu. Ipak, za hrabre kreativce ovo je novo zanimanje s mnogo mogućnosti i prilika zbog kojih se vrijedi boriti za njegov opstanak.  Neka nam je sretan #CMAD!

Ostavite komentar