Kola nije samo piće ona je i sredstvo #CCBNA

Piše : Tarik Kapetanović

Šta  bi moglo biti oglašavanje nego komunikacija kojoj je svrha informisanje i obavještavanje kupaca o proizvodima ili uslugama. Reklame, kako kaže definicija sadrže činjenice, informacije i uvjerljive poruke o onome ili onima koji se reklamiraju.  Za reklamu je potrebna mudrost, iskustvo, lukavstvo i novac a oni koji na pravi način kombinuju te četiri stvari uspješno hodaju stazom uspjeha.

Jedna od tih kompanija je i Coca Cola, a čim takav brand spomenemo već im i nesvjesno pravimo reklamu.  Dok su naši stari pokušavali urotiti rječicu Miljacku 1886 neko je u dalekoj Americi mućkao Kolu zar to nije savršen pokazatelj početka uspjeha?

Kola nam je izuzetno draga, čevapi, janjetina, burek i sve naše delicije nikako ne bi bile iste bez nje. Još nam je draža kada znamo da koristi i našu vodu za proizvodnju cijelog seta svojih pića. Voda svježa i pitka, Hadžička reklo bi se u narodu svojstvena po svojim oplemenjujućim supstancama teče brzinom od 12 litara u sekundi direktno u pogone naše drage Kole.  Zbog toga kada iza ponoći nemamo vode i kada su slavine prilično suhe, ja se sjetim Kole i nije mi mrsko osvježiti misli ovim napitkom u kasne noćne sate.

Da ova kompanija pozitivno razmišlja vidi se i kada samo prođemo kroz centar Sarajeva.  Holiday Market je samo jedno od ljepota koje uljepšavaju naš grad tokom hladnih zimskih noći.  Ništa nije blještavije od toga, ekipa dobra, jede se, pije, slavi – jednostavno čovjek pomisli u jednom momentu da ne živi u Bosni i Hercegovini. Postoji li bolja reklama od toga?!

Uspješna je to poslovna priča, posebno kada dolazi iz usta priznatih ljudi poput Fuada Stika koji je izjavio da u multinacionalnim kompanijama nema istorije te da postoji samo budućnost još dok je bio na poziciji generalnog managera ove kompanije.

Baš tako, gledajući u budućnost dođemo do društvene odgovorne akcije za blogere „Bloggers Network Adria“ koja je birala i izabrala najbolje komunikacijske stručnjake – bloggere i bloggerke koji će u učestvovati u projektu promocije ove velike kompanije za 2015. godinu.

Velika je to stvar, za velika imena koje je Kola izabrala za ovu 2015. godinu. Međutim naša tmurna realnost je i tu umiješala svoje prste. Kako spisak kaže, mi u Bosni i Hercegovini ostadosmo bez još jedne lijepe, pametne, mlade i stari bi rekli hašarijaste blogerke. Naša Lejla Brčaninović sada predstavlja Hrvatsku i kojeg li čuda pobjednica koja će predstavljati Bosnu i Hercegovinu baš piše o tome.

Zamislite da živite u Švedskoj, Norveškoj ili npr. Danskoj. Koju god sjevernu zemlju da izaberete, nećete pogriješiti. Bitno da je to naš bosanski, emigrantski san. Kad već ustaješ ujutro, po mraku i kiši, šta će ti ideja da to radiš zbog nekih par stotina maraka? Šved-ska! Biće vam odmah bolje jer znate da sa njihovom platom možete otići na godišnji gdje želite.“ by www.karadara.net

Još čudnije je kako se neke stvari i situacije same od sebe podudare, dok je za nekoga to Šved-ska za drugog je Hrvat-ska! I baš kako reče blogerka pobjednica iz BiH znam da je tamo bolje pa mi je odmah lakše, a lakše će biti i Koli koja je iz Hrvatske odabrala čak dva blogera i Srbije tri a iz BiH samo jednu ali htjeli ili ne mi u ovom projektu opet imamo dvije predstavnice, znamo se mi dobro maskirati i sakriti ne sekirajte se 😉

Kola zna koga bira, podjednako kako zna i čiju i kakvu vodu troši. Naše blogerke će u ovom projektu biti najspremnije, originalnosti i neće manjkati a crvena Kolina reklama će krasiti njihov blog kako bi se znalo da će za sav njihov trud primiti i neku sitnu ali ipak slatku naknadu.

Trud i rad se isplatio, godine stvaranja sadržaja su kulminirale ovom kampanjom. Kola je jednostavno ispunila svoj primarni zadatak, postala je lijek koji je uspješno otklonio glavobolju mnogih. Siguran sam da će ova kampanja uz određene smjernice naići na podršku vjerovatno i naše sredine koja još uvijek malo zna o ovoj kampanji.

Kola nije mala stvar, ozbiljnost kampanja koje radi ta kompanija prepoznali su naši političari koji su svojevremeno požurili da dotaknu trofej Svjetskog prvenstva i pozovu mlade da sanjaju svoje snove. Na kraju političari nastaviše svoje karijere, Kola pokupi naše nasmijane fotografije ali i fotografije i podatke naše djece i nastavi dalje putovati po svijetu šarenim Kolinim avionom dok mladima ostavi snove i proizvode na punim policama dućana.

Koliko lošeg ostaje iza takvih kampanja, koliko smo brzopleti i nesvjesni prodaje naših stavova po izuzetno niskim cijenama koje čak i u regionu u kojem smo svi prilično slični nisu iste?  Možemo li se nadati boljem, naravno da možemo?!

Kola je odabrala najbolje, kreativne i pametne blogerke iz Bosne i Hercegovine koje će zaisgurno ukazati na sve dobre strane velike Koline priče. Ne sumnjam da će naše blogerke prionuti na posao kako samo one to znaju, te pokazati da kreativnošću mogu pobijediti naslove koji sve češće govore kako Kola nije samo piće nego i sredstvo za odlično čišćenje kamenca sa samog dna toalet školjke.

Ostavite komentar