Pet razloga zašto ne trebate biti prisutni na internetu

Prema istraživanju uticajne organizacije Brookings Institution, do 2025. godine pripadnici generacije rođene u razdoblju od ranih 80-ih do ranih 2000-ih činit će 75% radne snage. Ako ne želite doći do potencijalnih novih korisnika, nikako ne savjetujemo da ulažete trud u razumijevanje potreba i želja (budućih) influencera. Evo pet razloga zašto ne trebate biti prisutni na internetu…

1. Više od 800 hiljada građana hrvatske pristupa internetu putem mobitela

S obzirom na to da Hrvatska po postotku korištenja mobitela ne zaostaje za razvijenim zemljama, savjetujemo vam da, ako ne želite doprijeti do 21% populacije, ni ne pomišljate na razvijanje digitalne prisutnosti vaše kompanije. Također, mobilni marketing svakako izbjegavajte jer hrvatski građani provode 10,6 sati sedmično na internetu putem mobilnog uređaja, što je više od europskog prosjeka.

2. Čak 15% svjetske populacije koristi YouTube

Ako ne želite da 15% populacije u svijetu koji čini milijardu jedinstvenih posjetitelja mjesečno vidi vaš proizvod ili uslugu, nemojte biti prisutni na YouTubeu. Govoreći u brojkama, predviđanja kažu kako će do 2018. godine čak 79% ukupnog prometa na internetu činiti video. Za usporedbu, u 2013. ta je brojka iznosila 66%. Također, ako ne želite doprijeti do mlade i urbanije publike, nikako ne preporučujemo otvaranje računa na Instagramu ili Vineu.

3. Na LinkedInu ima 300 hiljada korisnika iz Hrvatske

Ako ne želite ojačati B2B komunikaciju, upozoravamo vas da LinkedIn kao poslovna društvena mreža nikako nije za vas. Naime, ovu “ozbiljnu” mrežu nemojte koristiti ako ne želite doći do 300 tisuća korisnika iz Hrvatske.

4. Na osnovi preporuka na Pinterestu 47% korisnika u SAD-u obavilo je kupnju

Predviđa se da će do kraja ove godine Pinterest u SAD-u imati 40 miliona aktivnih korisnika mjesečno te da generira četiri puta veći promet prema internetskim stranicama od Twittera i čak 27% veći od Facebooka. Nemojte reći da vas nismo upozorili – ako ne želite doći do populacije koja isključivo na osnovi preporuka s Pinteresta obavlja kupnju, nemojte biti prisutni na toj društvenoj mreži.

5. Newsletter – izravan kanal za komunikaciju s korisnicima

Posljednje, no ne i najmanje važno – u svijetu je jedan od važnih faktora u marketinškoj jednadžbi upravo newsletter. Preporučujemo vam da izbjegavate opciju slanja vlastitog sadržaja izravno u osobni e-mail pretinac korisnika ako ne želite da vide novosti o vašem proizvodu ili usluzi. Također, ako se ne volite zabavljati, dizajnirati, pisati ili uređivati, newsletter nije za vas. U Jasno&Glasno imamo više od 600 zadovoljnih pretplatnika, a open rate iznosi više od 43%, stoga je posljednji savjet da ni u kojem slučaju ne primjenjujete naše savjete kako napraviti odličan newsletter!

Izvor : Jasnoiglasno.com

Ostavite komentar