Momci, puštajte brkove, počeo je Movembar

Movembar, inače poznatiji kao novembar je mjesec brkova, to je godišnji događaj kada muškarci svih uzrasta, širom svijeta puštaju brkove.

Cilj ove globalne kampanje je da podigne svijest o zdravlju muškaraca, posebno svijest o opasnostima od karcinoma prostate.

Tačno pre deset godina, grupa mladih Australijanaca, inspirisana dostignućima žena u borbi protiv karcinoma dojke koje traju tokom oktobra mjeseca, riješila je da pokrene kampanju koja ima za cilj podizanje svijesti kod muškaraca o karcinomu prostate.

Movembar, ova kampanja, je dobila ime od reči “Mo” – australijski sleng za brkove i riječi novembar, naziv mjeseca tokom kojeg se sprovodi kampanja. Od samog početka, kada su definisana, pravila nisu menjana. Posljednji dan oktobra, muškarci koji učestvuju u kampanji posljednji put briju brkove. Narednih mjesec dana ih neće brijati, a jedno od pravila je da brkovi ne smiju biti spojeni sa solufima.

Od Australije, ova kampanja se veoma brzo širila svjetom, sve više se govori o raku prostate koji statistički pogađa svakog šestog muškarca.

Ako se pitate kako će neko znati zašto ste pustili brkove, vrlo jednostavno, ako ste muškarac koji inače ne nosi brkove, sigurno će vas svi pitati zašto ih odjednom puštate. Vaš odgovor je – Učestvujem u Movembru, globalnoj kampanji koja se odnosi na podizanje svesti o karcinomu prostate. Tako se budi interesovanje.

Izvor : tetka.rs

Jedan okmentar

  1. karoo national park review Novembar 25, 2015

Ostavite komentar