Dugme “dislike” za i protiv?!

Da li ste i vi nekada na Facebooku primijetili sadržaj koji vam se nije dopao i koji ste poželjeli dislikeovati?! Možda vas stalno frustrira dugme like i opcija kojom sa like možete označiti da li vam se nešto dopada ili vječno šutjeti ako vam se nešto ne dopada.

Možda ste razmišljali o svemu ovome i u svom promišljanju sami sebi naznačili : „bilo bi super kad bi postojalo dugme dislike“

–          O dugmetu dislike smo razgovarali intenzivno, u suštini sam termin like je nešto o čemu smo razgovarali u Facebookeu ali se nismo odlučili za dugme zbog samog konteksta i koncepta društvenih mreža. Mislimo da bi negativnost koja bi se nagomilala oko tog dugmeta imala nepovratne posljedice na društvene mreže, rekao je Bret Taylor bivši CEO Facebooka.

Ove posljedice bi se mogle odraziti i na samu emociju potencijalnog korisnika ukoliko bi se dugme dislike koristilo bez dodatnog komentara kao i u svrhu direktne ucjene prema nekim korisnicima. Dok dugme like pojedinim korisnicima pokazuje kako je njihov sadržaj dobar, brand manageri ga također mogu koristiti kako bi mjerili uticaj proizvoda na društvo. Sa druge strane koristiti samo dugme dislike bez dodatnog pojašnjenja se čini neprikladnim posebno za neke postove kao što su objave termina sahrana i slično.

–          Razlog zbog kojeg postoji dugme like je jednostavan. Ljudi zaista žele da naznače kako im se nešto dopada bez da bilo šta komentarišu. Neki samo žele da ubace komentare poput „Super“ ili „Svaka čast“zbog toga im dugme like treba kako bi to rekli samo jednim klikom.

I dalje ostaje nejasno zbog čega Facebook ne želi omogućiti korištenje dugmeta dislike jer ukoliko se emocija može iskazati kroz like situacija je vrlo slična i sa dugmetom dislike?!

Ostavite komentar