Svjetsko fudbalsko prvenstvo je događaj o kojem se najviše govori na društvenim mrežama

Mislimo da se Facebook ipak najviše obradovao početku i trajanju Svjetskog fudbalskog prvenstva. Ta društvena mreža je najavila da je Svjetsko prvenstvo u fudbalu generisalo više od milijarde interakcija na siteu i tako postalo događaj o kojem se najviše govori od samog osnivanja Facebooka kao društvene mreže

Interakcije na Faccebooku podrazumijevaju likeove, komentare, postove na samoj Facebook platformi, a generisalio ih je 220 miliona Facebook korisnika. Bez obzira na poularnost Facebooka a kako bi vidjeli cijelu sliku to je samo 17 % korisnika Facebooka na svijetu.

U presjeku, Olimpijske igre u Sočiju su potakle samo 120 miliona interakcija koje su generisali 45 miliona ljudi. Superbowl je primjerice generisao 185 miliona interakcija koje su potaknuli 50 miliona ljudi.

Popularnost Svjetskog prvenstva u fudbalu treba zahvaliti svjetskim nogometnim zvjezdama, posebno onima iz zemlje domaćina – Brazila

Neymar, 22 godišnji fudbaler iz Brazila sa četiri postignuta gola na samo četiri utakmice se također pokazao kao zvijezda društvenih mreža. On je kreirao sedam od top deset najpopularnijih Facebook objava na prvenstvu. Fotografija ispod je nagrađena sa 2.5 miliona likeova

Još jedan Brazilac David Luiz je objavio čak pet od 20 najpopularnijih postova prvenstva.

Amerikanci su također prikazali svoj uticaj na društvenim mrežama, pa je tako golman USA reprezentacije zaslužio čak 37,000 likeova.

Jedan okmentar

Ostavite komentar