Kako se boriti s najezdom negativnih komentara i postova online ?!

Piše : Tarik Kapetanović @ka5an

Skoro je nemoguće ugoditi svim ljudima u isto vrijeme. U današnjem ubrzanom vremenu neko mora postati žrtva negativnog posta ili komentara. Ukoliko se to vama još nije dogodilo zaista se trebate smatrati sretnim. Ukoliko se i pojavi neki negativni komentar nemojte paničariti.

Važno je saznati koji je pravi način odgovora, a možda upravo ovaj članak pomogne u definiranju nekih načina i metoda odgovaranja na nepoželjne komentare i postove kako bi umanjili negativni uticaj.

Zbog toga treba početi ali nikako s ignorisanjem jer ignorisanjem nećete postići ništa. Upravo suprotno, osoba koja je komentarisla ili ostavila negativnu poruku će biti još više agresivna i ljutita tim više što je kupac uvijek u pravu a vi u takvim momentima morate postupiti mudro i pametno.

Ukoliko komentar ne sadrži nacionalne, rasne ili vjerske direktne uvrede ili kojim slučajem direktne psovke nikada nemojte brisati komentare jer brisanje komentara zaista ljuti onu drugu stranu. Bitno je saslušati ljude i obratiti im se pomirljivim tonom.

Postanite odbrana s pomirljivim tonom. Saslušajte ljude, ostanite prijateljski nastrojeni i uvijek spremni pomoći.

Ukoliko želite definitivno ispraviti stvari, probajte komunicirati sa osobom koja je ostavila negativan komentar. To je imperativ, tim više što je potrebno istražiti, ko su i gdje pripadaju ljudi koji ostavljaju negativne komentare. Svaka informacija je zlata vrijedna jer pomaže u rješavanju problema i diskusiji koju ćete voditi sa pošiljaocima poruke. Ukoliko je s druge strane razumna i normalna osoba, na prvu će cijeniti vaš trud da saslušate primjedbe i odgovorite na njih.

Nikada nemojte zaboraviti da neki ljudi vide društvene mreže i komentare koje tamo ostavljaju kao prostor za liječenje njihovih svakodnevnih frustracija. Takvi ljudi nakon javnog iznošenja svog stava brzo „ohlade“ i vide svari u drugom svjetlu.

Neke ljude trebate bez ustručavanja pozvati telefonom ili dogovoriti sastanak s njima ukoliko nastave s negativnim komentarima. Tad ih treba saslušati, uvažiti njihove primjedbe i obavezno zapisati ono što im nije po volji i to za vrijeme sastanka. Pri rastanku nikada nemojte obećavati rješenje problema kao jedinu opciju, već sugerirajte ponovni sastanak kao opciju za rješenje problema. Ljudi zaista cijene takav pristup i uskoro ćete dobiti pozitivan komentar ili reakciju koja će pomoći trajnom rješavanju problema.

Istražite hejtera, ponovo i uvijek iz početka jer ostavljanje negativnih komentara uvijek ima dublju pozadinu od one koja se čini „na prvu“.  Nekada malo nerazumijevanje može pokrenuti veliku lavinu ukoliko se ne tretira na pravi način.

Ukoliko se bura ne stišava ponudite testni proizvod, pozovite hejtera u proizvodni proces, pokušajte ga uključiti u priču. Važno je d hejteru stavite do znanja da ste voljni uraditi sve kako bi vaš biznis radio a mušterije bile zadovoljne. Ovaj korak uvijek odradite lično i dogovorite putem telefona ili e maila.

Bitno je da u svakom momentu znate da mušterija cijeni vašu komunikaciju i želju da se problem riješi. Također, trebate znati da mušterije moraju imati sve vaše kontakt informacije te da je poželjno da iskažu svoje mišljenje bilo da je ono pozitivno ili negativno.

Dobro je nakon negativnih komentara nastaviti sa pozitivnom online reputacijom. Veliki broj pozitivnih komentara će svakako udaljiti hejtere  od vaših objava.  Negativnu komunikaciju možete „ugušiti“ objavljivanjem pozitivnih priča, uspješnih projekata i pozitivnih korisničkih komentara .

Kao što vidite negativan post i loš komentar ne predstavljaju velik problem ukoliko se sa situacijom nosite na ispravan način. Zapamtite, ukoliko se ljudima obratite srdačno i s razumijevanjem, vaši najgori kritičari i neprijatelji bi mogli postati vaše najbolje mušterije i prijatelji.

7 0 komentara

  1. 1031 exchange 17 Maja, 2014
  2. Lidia 1 Juna, 2014
  3. Antoine 11 Juna, 2014
  4. Sherrie 9 Oktobra, 2014
  5. Sammy 7 Decembra, 2014
  6. Leonor 25 Septembra, 2015

Ostavite komentar