Zaobiđi nas ako MISLIŠ?!

Piše : Tarik Kapetanović @ka5an

Staro pravilo nalaže da se u ljetnim mjesecima pogled ne podiže iznad visine ramena, jer se tako može sunčati vrat pa dobiti sunčanica a onda smo na belaju. Nikako ne smijemo izlaziti vani, zvjerati po izlozima i okolnim dućanima niti koristiti gradski prijevoz.

Ali,  uvijek postoji to ali, ponekad dignem glavu i vidim ono što možda drugi ne primijete ili ne razmišljaju o tome. Možda drugačije razmišljam ili samo svijet promatram drugim očima. Bilo kako bilo, svuda oko mene se nalaze reklame čak i u ljetnom periodu.

Printane su na  lijepom magazinskom papiru, na finim rollupovima i na papirima koji ukrašavaju city light prostore. Iznova, kad gledam u njih očekujem puno, da me privuku da nekako poželim da kupim proizvod koji se nalazi ispred mene.

Da bi to postigle kompanije čine mnogo, doniraju, poklanjaju, mijenjaju, daju popust, smanjuju cijenu i rade sve ono što se ljudima dopada kako bi se i sam proizvod dopao.  Brandovi sve češće šalju poruku, komuniciraju s konzumentima i pokušavaju se približiti potrošaču.

Neki drugi, kao što to čini Sprite i Coca Cola u BiH, daju nagrade kao što su 40 pari tenisica i 80 komada slušalica. Zaista velikodušno i primamljivo za sve one koji žele popiti Sprite.

Međutim poruka koja je upućena građanima može (ako se malo o istoj promisli) izazvati malo negodovanje.  Direktno i javno, bez razmišljanja kompanija Coca Cola i njihov brand Sprite poručuju građanima Bosne i Hercegovine :

„AKO MISLIŠ DA TI OVE NAGRADE NE TREBAJU, ZAOBIĐI NAS!

Naravno, jasno je naglašena riječ NAGRADE, iako bih ja naglasio MISLIŠ i ZAOBIĐI NAS. Pitanje je koliko zaista ljudi ima vremena da misli, koliko ljudi ima potrebu za nagradama i na kraju zašto bi uopšte građani Bosne i Hercegovine  kupovali Sprite-a ako im nagrade  NE TREBAJU?!

Na ova pitanja bih mogao zatražiti odgovor, ali jednostavno ne želim.  Poslušat ću, nagrade mi nisu potrebne pa ću ovog ljeta jednostavno ZAOBIĆI Sprite. To je barem jednostavno.

Jedan okmentar

  1. Beg August 25, 2013

Ostavite komentar