Facebook kao maksuzija

Piše : Tarik Kapetanović @ka5an

Puno social media gura piše o društvenim medijima na svom blogu, svi oni će dati jasnu poruku kako i na koji način trebate upravljati društvenim medijima. Međutim, morate prvo promisliti, društva i zajednice su drugačije. Ukoliko vodite klijente, znate da se mnogi od njih razlikuju. Razlikuje se komunikacija i pristup zbog toga trebate samo učiti kako bi primijenili najbolja znanja.

Sa društvenim medijima upravljate i sadržajima te vam je sve dostupno. Zbog toga je nekada dobro prestati pametovati. Možda bi bilo lijepo otvoriti board na Pinterestu i dopustiti userima da sami postavljaju sadržaje. Ukoliko pomno pratite tu aktivnost uskoro ćete znati šta korisnici žele. Nekada je dobro omogućiti korisnicima da taguju brand koji vodite na instagramu te da onda podijele slike na facebooku i twitteru. Ukoliko zamolite ljude za dobre slike na twitteru sigurno ćete dobiti dobar odziv konzumenata.

Sve dok ste vi osoba koja stoji iza vođenja branda ništa se neće promijeniti. Uključivanje zajednice u cijelu priču će promijeniti stvari. Bitan je teren iako na njemu može biti i najviše grešaka na samom početku. Na početku treba napraviti malo testno istraživanje, primjerice sa slikama i sadržajima.

 

Bitno je saznati šta se ljudima dopada te šta shareaju i kakve sadržaje likeaju. Posebnu pažnju treba obratiti na pitanja i odgovore jer ljudi pitaju ono što ih zanima, na vama je da date pravi odgovor i ponudite vaš proizvod.

Kada vodite klijente online, nikako nemojte zapostavljati vaše lične accounte. Zbog toga se osim posvećivanja poslu trebate posvetiti i aktivnostima na društvenim mrežama koje ste do tada radili.

Vrijeme provedeno ispred ekrana je jako bitno, dok radite morate proizvoditi nove sadržaje s jedne strane dok s druge strane morate pratiti najbolje vrijeme za objave. Primjerice, ukoliko Vam ljudi postave pitanje na društvenim medijima ili daju kompliment morate dati brz odgovor jer se to očekuje od vas.

Društvene medije trebate prihvatiti prilično ozbiljno. Vama je povjerena odgovornost administracije imena ili branda kao i reputacija. Društveni mediji i brandovi koji vodite na društvenim medijima moraju plijeniti pažnju u toj mjeri da će ljudi kako se to u Bosni i Hercegovini kaže „maksuz“ dolaziti i pronalaziti baš vas. Zadržat ćete ih samo ako date dobar sadržaj te odgovorite svim njihovim zahtjevima, nekada ozbiljno nekada s osmijehom.

Jedan okmentar

  1. longchamps sac soldes 12 Aprila, 2014

Ostavite komentar