Facebookovih dodatnih 33 %

Piše : Tarik Kapetanvić @ka5an

Dok se postovi o Facebooku u posljednje vrijeme baziraju na istraživanju opcije Graph Search, mala ali ne tako tiha promjena odvija se iza kulisa. U proteklom periodu za one koji to nisu primijetili Facebook je proširio veličinu thumbnail slike koja stoji uz link.

Na prvu ova opcija se čini neznatnom i nezanimljivom, ali nikako ne smijemo biti zavarani sa veličinom jer se radi o puni značajnijoj opciji makar vi o tome i ne razmišljate.

Iako već znamo da Facebook manipulira sa proširenim tekstom ali i sa zadnjom linijom site-a, također znamo da se u Facebook laboratorijama radi na stalnom poboljšanju posjete i angažmana na siteu. Facebook će se potruditi da omogući novim korisnicima još bolji pregled sadržaja te novi raspored na news feedu, posebno vezano za linkove koji se nalaze u news feedu.

Ako se pitate zbog čega je cijela priča bitna odgovor je jasan. News feedom dominira fotografija koja okupira sadržaj i prostor ali i reakcije potencijalnog promatrača. Fotografije pružaju više zabave i promatrači tako provode puno više vremena na siteu.

Na facebook stranicma na kojima se postavljaju slikovni sadržaji korisnici ostavljaju više komentara a njihova reakcija je pozitivnija. Zbog toga su Facebook inženjeri morali pronaći način da uklope slikovni sadržaj i tekst koji bi ostao u newsfeedu.

Zbog toga je link sa većom slikom bio pravi potez.

Ishod danas imamo pred sobom, jer facebook inženjeri kontinuirano istražuju tržište kako bi poboljšali aktivnost. Ukoliko znamo da fotografija dominira aktivnošću stvar je potpuno jasna.

Novi format slike postavljene uz link je povećan za oko 33 % što nije mala stvar, ukoliko se usporedi s prijašnjom praksom. Hoće li se aktivnost pregledanja i dijeljenja linkova podići za dodatnih 33 % ostaje da se vidi i analizira u narednom periodu.

Moja pretpostavka je da se aktivnost možda neće podići za 33 % ali će zasigurno osvježiti sadržaj svakog linka koji je na facebook news feed postavljen sa slikom. Zbog toga svi oni koji koriste sliku i tekst kao primarni sadržaj na facebooku mogu biti zadovoljni.

Zbog toga posebno trebamo voditi računa o postavljanju što kvalitetnije fotografije uz tekstualni sadržaj kako bi link izgledao zadovoljavajuće u news feedu. Ukoliko izdvojite vremena za sve to uspjeh će sigurno biti osiguran.

Ostavite komentar