Namčori iz podruma

Piše : Tarik Kapetanović @ka5an

Kako rangirati ljude koji borave i žive na internetu i one koji koriste društvene mreže  ? Da li se uopšte može napraviti neka generalna klasifikacija ili smo mi ti koji moramo postaviti stvari u samom startu. Većinu tih i takvih korisnika moramo svrstati u skupinu onih koji će pritisnuti like, iako se među njima mogu naći vječiti hejteri ali i oni kojima se vaši sadržaji zaista dopadaju.

Prva kategorija jesu oni koji djeluju brzo i hitro, u suštini su to ljudi koji se žele upoznati sa novim informacijama te mogu pritisnuti like jer imaju potrebu za novom informacijom u svakom trenutku. Takvi korisnici su lako prepoznatljivi jer brzo i lako komuniciraju na društvenim mrežama a svoje prisustvo označavaju komentrisanjem novosti.

U drugu kategoriju spadaju oni koji rado dijele sadržaje sa svojim prijateljima, pa tako olako kliknu na share, retweet te se koriste novim društvenim mrežama poput pinteresta. Oni taguju sebe i druge brzo i lako a na sve društvene mreže stavljaju iste linkove i vijesti. Ova vrsta posjetioca je jako zahvalna, jer dijeli postove i širi priču na sve društvene mreže.

Treća kategorija pripada pratiocima, oni su tu samo da bi vas i vaš rad pratili, sve to rade samo zbog toga što su negdje došli do informacije da je to danas IN. Takvi korisnici ne komentarišu sadržaje niti se upiču u priču.  Postoji samo jedan način da ih zainteresujete a to je da ih navučete na vaš brand kako bi postali ovisni. Ako to uspijete vi ste napravili dobar posao.

Četvrta kategorija rezervisana je za one koji mogu jednim postom uzburkati strasti i poljuljati cijelu priču, te tako prouzrokovati more komentara, retweetova, likeova a da uz to natjeraju desetine korisnike da prenesu tj. shareaju njihovu priču.  Takve korisnike možete prepoznati po njihovim prijateljima i načinu komunikacije na facebook stranici, jer takvi „dovlače“ i posjetu na vašu stranicu.

Posljednja kategorija je rezervisana za namčore koji ostavljaju negativne komentare skriveni u tami svog podruma. Za takve korisnike ste i vi i vaš posao dosadni i bezvezni. Ipak, nikada nemojte šikanirati takve korisnike jer većina nezadovoljnih klijenata želi odgovor, a samo tako možete stupiti u kontakt s njima i lako im pokazati da ih razumijete. Oni su bitni jer će i svi drugi, a gore navedeni korisnici vidjeti koliko i kako cijenite svog klijenta te da imate vremena za svaku kritiku. U takvim situacijama je zabranjeno brisati komentare i takvo ponašanje se strogo osuđuje i izaziva negativne konotacije.

Ostavite komentar