Kriza je – pa šta ?!

Društvene mreže jesu jedan od načina komuniciranja u kriznim vremenima i jesu jedan od osnovnih alata koji se u tom periodu koriste. Društvene mreže su posebno efektivne kada se kriza treba rješavati među mlađom populacijom.

Žarište se međutim može pojaviti bilo kada i bilo gdje, osnovno je pitanje kada i kako, na pravi način iskoristiti ove moderne kanale komuniciranja. Postavlja se pitanje koliko naše društvo zaista vodi računa o online komentarima i generalno napisima koje možemo pronaći na webu?

Može li neki komentar napisan na društvenim mrežama direktno uticati na prodaju određenog proizvoda ili usluge?

Ukoliko su prodavci usluga svjesni značaja društvenih mreža zašto nisu svjesni i važnosti dvostrane komunikacije ali i komunikacije koja im može itekako biti od koristi u vremenu moguće krize?

Oni koji su svjesni bitnosti kriznog komuniciranja i značaja dvosmjerne i brze komunikacije sa kupcima i konzumentima usluga i roba znaju koliko su važni društveni mediji.

Posebno je to važno kada znamo da loša vijest u manje od 60 sekundi može postati značajna na internetu i može rezultirati viralom.

Zbog toga je potrebno u svakom momentu imati pristup svim kanalima komuniciranja te imati dodatni plan koji bi nam u momentu mogao spasiti a pravu informaciju progurati u pravo vrijeme u javnosti.

Za vrijeme krize društvene mreže jesu jedan od osnovnih kanala komuniciranja. Upravljati njima nije lako bez pomnog plana, međutim ako se nađete u takvoj situaciji prvenstveno odaberite društvenu mrežu i platformu putem koje ćete komunicirati.

Razvijte strategiju i sistem rada na toj društvenoj mreži, registrujte validne akaunte i angažujte community managera.

Odgovarajte na tweetove,  mentione i komentare smireno u realnom vremenu, sve negativne komentare konverzacijom okrenite u svoju korist, razvijte krizni plan i pripremite odgovore, osposobite ljude da znaju u pravo vrijeme ako je potrebno i 24 h na dan reagovati na društvenim mrežama i na kraju u internem razgovoru sa ljudima zamolite da Vas se kontaktira direktno nakon upuštanja u podrobniju konverzaciju.

Ostavite komentar