Marketing za krizu

Da je Bosna i Hercegovina i zamršena politička situacija samo eksperiment kako politički sistemi i narodi mogu živjeti i preživljavati jasno je i vrapcima na grani. Političari govore kako čak i predstavnici EU i nekih stranih institucija otvoreno govore kako ne bi željeli zakone kreirane za nas provoditi u svojim „razvijenim“ zemljama.

Mi s druge strane sjedimo uz Tv i vjerujemo svima, mislimo kako svi žele i hoće govoriti istinu te da stranci imaju želju i volju da nam pomognu kako bi na kraju i mi shvatili kroz šta u suštini prolazimo i kakav život živimo.

Istina je da je većina ljudi u BiH neobaviještena, zbog toga valjda i imamo toliko radio i tv programa te novinskih izdanja!

Zbog toga mnogi misle kako će svojim radom nametnuti narodu novu modu u kojoj će informacija biti „IN“.  Često u medijima možemo čuti, vidjeti ili pročitati da nam nikada kao sada nije bilo teško te da će nam biti još gore!

Nakon dužeg gledanja informativnih emisija prosječan gledalac nema pojma hoće li se ova država raspasti na kantone i regije te ko će u stvari zaštititi radnike i poštene građane željne života u svom gradu, mahali , selu i ulici?!

Nakon rasplitanja dovoljno zamršene političke situacije u BiH gledalac pokušava da se nosi i sa svjetskim problemima poput socijalnih i finansijskih kriza, globalnog zagrijavanja, svinjske gripe i terorizma, ali mu sve to stvara dodatne poteškoće.

U našem vremenu kriza je riječ i pojava koja se često koristi. Ovu kratku riječ u zadnje vrijeme zloupotrebljavaju političari i novinari. Omiljena je i poslodavcima koji u njoj pronalaze savršen alibi za otpuštanje i zastrašivanje radnika koji i onako rade za minimalan novac!

Naši mediji nisu jedini, američki političari i mediji također koriste krizu! Može im se rekli bi, jer su je oni i izmislili, ali zašto sve toliko puta ponavljati?!

Živimo u kriznom vremenu i to je svima jasno, stalno ponavljanje je samo marketing za krizu. Kada se toliko govori o nečemu ljudi pomisle kako je njihova teška situacija bitna drugima te da smo svi mi iznimno važni ekonomistima i političarima koji nas žele iščupati iz krize!

Situacija je bitno drugačija, mi smo samo konzumenti kojima je i kriza kao fenomen postala nešto novo i zanimljivo. Mediji povećavaju svoju gledanost, čitanost i slušanost na informaciji o krizi u ovoj i onoj zemlji a o trajanju iste kod nas se i ne govori.

Možda je to i bolje jer se za vrijeme krize definitivno troši više novca na „gluposti“.

Dok naše komšije i susjedi koriste jeftine avio karte i putuju bez viza u EU mi i dalje slušamo epove  o krizi. Čudno je da su se baš za vrijeme tako izvikanog  fenomena Amerika i Kina odlučile na finansijsko povezivanje.

Sudeći po konkursima državne službe poslova ima na pretek a nezaposlenih je sve više! Tehnološki napredak je osiguran, Internet signal se može „uhvatiti“ na svakom ćošku, ljudi čitaju vijesti na ekranu mobitela, životni vijek ljudi je produžen a Zavod PIO se žali kako je to preveliko opterećenje za isplatu penzija.

Kada je napredak na pomolu, neko kaže kako sve mora stati te da treba početi teško i od samog početka!

Zašto je sve tako niko pouzdano ne zna?!

Možda nam nedostaje edukativnih i zdravih ideja koje bi pomogle ispraviti poslovicu „promjena je beznačajna jer će sve na kraju biti opet po starom“.

Ostavite komentar