Kako i zašto pritisnuti „like“ ?

Piše : Tarik Kapetanović – Ka5aN

Mnogi se u današnje vrijeme trude biti inovativniji i drugačiji od drugih kako bi privukli što veći broj kupaca i potencijalnih konzument koji će o njima govoriti na internetu. Zbog toga oni pametni već ulažu u izgradnju vlastitih brandova na društvenim mrežama od kojih je baren u Bosni i Hercegovini najpopularniji i najposjećeniji Facebook.

Neke kompanije koje posluju u BiH a većinom dolaze iz regiona su prihvatile da prisutnost na društvenim mrežama kombinovana sa tradicionalnim kanalima glašavanja može donijeti velike prednosti. Zbog toga sve više pametnih kompanija promoviše svoje brendove, usluge i akcije na društvenim mrežama.

Ljudi se varaju ako u tu priču ulaze sa stavom „da ja već imam profil ili fan page“.  Za priču na internetu je potrebno mnogo kreativnosti, istraživanja i učenja. To dokazuju i brandovi koji na svojim fan stranicama imaju veliki broj likeova za određene objave.

Osnovni cilj prisutnosti branda na društvenim mrežama je interakcija sa krajnjim konzumentom (potrošačem) od kojeg i stiže profit.  Iako imate to na umu profit sam po sebi nikako ne smije biti jedina zvijezda vodilja kampanje na internetu.

Za posao vođenja branda, usluge ili bilo koje vrste aktivnosti na društvenim mrežama angažujte tkz. community managera koji bi bio zadužen  za upravljanjem društvenim mrežama.

Komunikacija na fan stranici mora biti vođena po pravilima i kontinuirano. Ukoliko želite prikupiti veliki broj fanova budite kreativni i stalno dostupni. Ukoliko je facebook vaša primarna mreža postovi moraju biti opušteni i ležerni ali i neformalni jer se ne radi o novom mediju na kojem je komunikacija sa potrošačima brza i otvorena.

Kako je facebook primarno slikovna mreža na facebooku se držite one stare da slika govori više od hiljadu riječi. Zbog toga je nekada jako bitno biti jednostavan i nikako ne komplikovati komunikaciju sa krajnjim konzumentima.

Velike kompanije poput Disneya, UPSa, Wallmarta i drugih odavno komuniciraju na internetu pa tako možemo naići na podatak da je Disney samo na napis u kojem se kaže da ulaskom u Disneyworld ostavljate danas a ulazite u svijet od jučer i sutra kao i svijet fantazije ima 256,639 likeova.

Kompanija Wallmart se bavila lokalnim poslom pa su birajući najboljeg lokalnog šerifa prikupili 197.835 likeova dok je košarkaški klub Lakers sa slikom svojih košarkaša skupio 187.721 likea .

Kompanija Skittles koja proizvodi bombone je od svojih proizvoda napravila simbol like-a i a tome osvojila 170.043 likea dok je ponovo Disney na samo jednu sliku iz crtanog filma Pocahontas sakupio 164.653 likea.

Naravno mi živimo u maloj zemlji sa malim poslovanjem i malim brojem stanovnika pa se takvi enormni likeovi i ne očekuju ali se očekuje doza kreativnosti i angažovanje profesionalnih kadrova koji bi obavljali ovaj iznimno zanimljiv ali i zahtjevan posao za one koji bi željeli komunicirati i oglašavati se na društvenim mrežama.

Ostavite komentar