Zašto su u BiH sretni ljudi na internetu?!
October 20, 2014 – 12:49 pm | No Comment

Piše : Tarik Kapetanović @ka5an
Sarajevo, početak hladne sezone i svi ušuškani u unutrašnjost malenog cafe restorana na Ilidži toplog imena „Riva“ . Jedu se čorbe, pizze i kojekakve pikanterije sa roštilja. Pauza traje punih pola …

Read the full story »
24/7

Društveni mediji

Featured

Hapa hapica (Food)

Headline

Home » Društveni mediji, Headline, Priča se o ...

Korištenje twittera u neke finese

Submitted by on June 11, 2012 – 12:47 pmOne Comment

Piše : @ka5an

Twitter korisnici u BiH sve češće i brže pristupaju ovoj sve zanimljivojoj društvenoj mreži. Oni koji su se odlučili za početak cvrkutanja možda još i nisu svjesni šta im to donosi i koliko je značajno biti na twitteru. Ono što je u suštini bitno jeste da se baš na twitteru mogu naći ljudi sa kojima ste želeji ići u školu, dok su s druge strane oni već tradicionalno prihvaćeni prijatelji na facebooku.

 

Tu priča počinje, ali početak na twitteru ostaje nezanimljiv i dosadan sve dok se ne zasluži prvi retweet dok se ne napiše tweet koji bi bio interesantan i zanimljiv onima koji Vas prate. Osim običnog twittanja i izbacivanja onih mudrih i manje mudrih misli, na twitteru su iznimno bitne tkz. (#) tarabe ili hashtagovi.

Hashstag nije ništa drugo do još jednan simbol na tastauri ili znak unutar tweeta. Hashtag se koristi kada na twitteru diskutujete o nekoj temi koja vas aktuelno zanima i želite svoje prijatelje uključiti u istu.

Tako dolazimo do #sarajevo #brza #seminar #bol i #ljubav , sam #hashtag nisu izmislili twitter programeri, nego korisnici, obični ljudi koji su bliski nama i oni koji žele sa vama podijeliti stav ili temu o kojoj trenutno govore.

Međutim, početnici na twitteru često griješe kada su hastagovi u pitanju, te ih koriste u svrhe u koje isti nebi trebali biti korišteni, često u potpunom neznanju. Zbog toga korištenje hashtagova treba biti usmjereno i direktno te primjenjivo u datom trenutku.

Hashtagove treba razumjeti kao alat za kategorizaciju tweetova po određenim temama, što omogućava ostalim twitter korisnicima njihovo lakše pronalaženje.  Ukoliko ste skloni postavljanju tweetova na istu temu ovo je idealan alat za Vas.

Ukoliko niste sigurni šta bi u kojem trenutku kucali i koliko je to bitno za ljude koji vas prate, koristite hashtag neke aktuelne teme i postanite dijelom globalne inicijative koja se tiče određene teme. Tako možete postati bitni i akutuelni u isto vrijeme.

Hashtag omogućava praćenje tweetova tokom web seminara ili konferencije odnosno postavljanje pitanja i komentiranja tokom i prije održavanja određenog eventa. Ovo je odličan naćin za fokusiranje praćenja i razmišljanja tokom web seminara te samim tim podiže aktivnost na internetu, prezentira konferenciju ali i širi zaključke sudionika koji se uključuju u predavanje i prezentaciju.

Možda i je i najbitnija karakteristika hashtaga to da su dobar marketinški alat. Osnovni cilj im je da dopru do potrošaća i stvore određene trendove kod potrošnje. Sadašnje i potencijalne mušterije pomoću hastagova mogu na lakši način doći do tvitova koji ih zanimaju. Marketinške agencije također imaju koristi od toga jer pomaže direktnoj promociji određenih proizvoda i usluga.

Kod korištenja hashtagova je bitno da korisnici kroz jednu ili dvije riječi naglase ono o čemu žele govorit a za šta bi im inače trebale dvije ili više rečenica.

Osnovne greške kod korištenja hashtagova jeste da mogu sadržavati previše riječi. Nikada nemojte kombinovati previše riječi u jednom hashtagu a kamoli koristiti rečenicu kao hashtag. Takvo korištenje hashtaga je korisnicima dosadno i neprikladno jer niko ne želi da mu se pojavi ovakav hashtag u tweetu #sajamribeidivljihživotinjauSarajevu.

Hashtag koristite kada onda kada ima svrhe za korištenje, kao i kada se direktno veže za sadržaj o kojem se razgovara ili piše. Beznačajni hashtag može prouzrokovati preusmjerenje pa čak i totalnu zbunjenost među followerima.

Prije samog korištenja hashtaga morate stupiti u kontakt sa utjecajnim twitterašima koji će promovirati Vaš hashtag, koja je svrha hashtaga ukoliko ga ljudi ne koriste.

One Comment »

Leave a comment!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar .